Inlägg från: Carolaj83
|
-
-
bf+2 idag och inget tecken, jag som trodde att trean skulle komma innan bf*suck*
-
Ms J-grattis -
Noras-haha, men gud låter ju precis som min vän dock har hon inte sagt att hon ska med till förlossningen men just att jag eller min man MÅSTE ringa henne när vi är på väg in.....GLÖM DET! dom som får veta innan är barnvakten, resten får veta när allt är klart, ju mindre stress för mig desto bättre -
shadowstorm-håller med! haft små ont hela dagen men det händer fan aldrig något, blääää
bumbi 84-åhhh vad skönt för dig, vill oxå ha nått litet tecken på att bebis vill ut, men men -
fair-grattis -
Empa86-grattis -
shadowstorm-hoppas verkligen att dom hjälper dig nu, håller tummarna
igår sov jag bort hela dagen o när jag vaknade såg huset ut som ett bombnedslag
så det blir att försöka städa idag medans barnen är på förskolan, blir lite irriterad på min make som ibland har 0 koll på vad barnen gör....annars står allt still bf+4
-
bumbi 84-men grattis, får väl nästan ge ett extra stort grattis att de blev en pojke denna gång, måste gått fort?
Liina87-grattis
om inte min bebis sparkade för fullt så hade jag nästan trott att jag var skengravid, idag har jag inte svarat i telefon en enda gång, orkar inte vara trevlig mot dom som ringer, deras dumma idiotiska frågor om vi inte borde åka o föda än att bara gå hemma, åhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!
till o med min 3-åring har tröttnad, men mamma kan inte bebisen komma nu då....eller som imorse mamma jag tror bebisen vill ut nu
-
lycka till ni som är på g