• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • partouze

Haha okej ^^ jo de sved efteråt som jatyp rispat upp nått där inne haha men får min angelsound i morgon också förhoppningsvis så blir ett besök hos bm om de finns tid å sen leta hjärtljud

• fabler

Carolaj83: jag har nog ingen möjlighet alls att få då jag har dagtid kontorsjobb. Men hade jag haft möjlighet att få så hade jag sökt.

elias är världens sötaste!!!
  • Niins
    Carolaj83 skrev 2011-07-10 21:31:53 följande:
    fler som tänker söka havandeskaps penning?
    Jag jobbar som frisör, så jag ska söka så man kan ju alltid hoppas att det går igenom.
    Blir lite svårt att nå fram till kunden om man har en jätte mage ivägen!! 
  • zatori
    Carolaj83 skrev 2011-07-10 21:31:53 följande:
    fler som tänker söka havandeskaps penning?
    Japp. Men när är det man ska söka det egentligen. Vecka 20 har jag för mig att jag hört nånstans? Allt som har med papper och sånt att göra vad gäller graviditet och havandeskapspenning och föräldrapenning och sånt är rena grekiskan för mig!
  • minneli

Jag ska söka havandeskapspenning. Om jag minns rätt så kan man inte göra det förrän men har varit på rul och fått moderskapsintyget?

Fick 25% havandeskapspenning förra gången. Jobbar på en småbarnsavdelning med barn som är 1-2,5 år. Den här gången kommer jag få byta med personal från en avdelning med barn som är 2,5- 4 år 2 dagar i veckan, så det blir lite lättare iaf. 

• C R
    Niins skrev 2011-07-10 22:01:57 följande:
    Jag jobbar som frisör, så jag ska söka så man kan ju alltid hoppas att det går igenom.
    Blir lite svårt att nå fram till kunden om man har en jätte mage ivägen!! 
    Jag är också frisör o min kollega fick nyss barn. Hon fick INGEN  HP. Trots massor med besvär, så jag har ingen förhoppning om att få någon men min BM sa att jag skulle söka ialla fall. Förra ggn fick jag halv Hp men det är ju 4 år sedan.
  • Dontbeshy

Hejsan tjejer..

Helgen är underbar har en kompis hos mig i Vallentuna där jag sitter Husvakt i en vecka till..

Nu kommer jag inte undan längre åkte tåg idag och träffade en gammal kompis som var tågvärd och där var det ett stort leende när hon såg magen och sen kom frågan när är det dags..

Kom inte ens undan med komentaren nää då det är bara för mycket öl.. ;)

Hur går det för er med vagnarna??
    Jag har hunnit gå igenom ca 8st vagnar med mina barn än så länge och fick en fin och fräsh sittvagn med en hård lift..

Man säger ju inte nej till en gratis vagn även om det är lite tidigt.. Så nu har jag mitt på det torra vad det gäller vagnfrågan.. Lite saker ska köpas till men det är lätt åtgärdat.

Själv tycker jag nog att jag lagt för mycket pengar på vagnar förr så det var skönt att få erbjudandet om en fräsh vagn som var gratis..
    Men det är ju alltid kul med en ny vagn..

♥ Hilma 2007-01-06 ♥ Calle 2008-04-03 ♥ Kärleken 2012-01-31 ♥
  • Shirin85

Börjar verkligen synas nu, gick in i i v.15 idagGlad

♥Saif -04, Leila -05, Minah -08, Jamil -10♥
Svar på tråden Januaribebis 2012