• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • LillaEko

Jag vet att jag tjatar, 2,5 Tim kvar!
    Jag är väldigt tacksam för att det är så tidigt.
    Men kunnat sova riktigt gott :)

Men, en pinsam fråga, alltså jag har börjat drömma så konstiga drömmar. Någon mer? Ofta med olika sex inslag?!?!?

• Liina87

Jag har bara 40 min kvar, det börjar kännas i nerverna nu. Har också sovit förfånadsvärt bra.:)

• Ms J
    LillaEko skrev 2011-08-15 07:00:28 följande:
    Jag vet att jag tjatar, 2,5 Tim kvar!
    Jag är väldigt tacksam för att det är så tidigt.
    Men kunnat sova riktigt gott :)

Men, en pinsam fråga, alltså jag har börjat drömma så konstiga drömmar. Någon mer? Ofta med olika sex inslag?!?!?
    Väldigt konstiga drömmar och jag känner igen det från när jag var gravid med dottern och ja, en del med sex inslag så man nästan vaknade generad. Hihi!

Lycka till idag!
  • minjalin
    Pebbles82 skrev 2011-08-14 23:24:44 följande:
    Sådärja, NU är jag tillbaka från semestrar och allt! Ni skriver ju som galningar! ;) 

Tid för RUL är satt till 25 augusti, så det känns som en evighet dit, kommer då vara i v 18+5. Är tydligen en av de få som inte alls känner något i magen än (v 18 nu), trots att jag kände redan i v 16 med dottern. Men inte noja var det ju...

Nu i v 18 har jag gått ner 2 kg sen jag blev gravid, inte har någon mage dykt upp heller. Alla undrar vart bebisen gömmer sig, så jag får väl också göra det. Å andra sidan vet ingen på jobbet än (utom chefen) - så det är kanske lika bra?!

Är det förresten någon annan som märkt av att de fått tjockare flytningar på sistone? MIna känns helt galna vissa dagar.... :o 

Jag har massa flytningar. Dom har typ samma kinsistens som tapetklister eller nåt :p Typ tjocka, vita, sega flytningar.
  • Liina87

Ghaa blir inget UL för mig idag. Barnmorskan är sjuk så det får bli ett nytt försök på torsdag. Aja inget att göra åt det.

• Liina87

Carolaj83 - ja det är irriterande men hoppas bara det inte blir samma sak på torsdag.

• LillaEko
    Liina87 skrev 2011-08-15 07:49:44 följande:
    Ghaa blir inget UL för mig idag. Barnmorskan är sjuk så det får bli ett nytt försök på torsdag. Aja inget att göra åt det.
    Nämen fy, du bor väl inte i jönköpings län???? Skulle bli tokig om mitt blev flyttat.
    Börjar jobba på ons igen och vill så gärna veta att allt är okej innan alla får veta! 
  • Liina87

Lillaeko - nä bor inte i Jönköpings län hehe. Ja det är surt i med mannen vill med också så jag kan inte bara ta en tid för det ska passa båda men skönt att jag fick en tid på torsdag får bara hoppas att bm fortfarande inte är sjuk för då får de fixa en akut tid för man ska inte behöva vänta hur länge som helst.

• Frökenolson
    Fellis skrev 2011-08-14 20:31:51 följande:

Jag har länge vart inne och läst och funderat om jag ska hoppa på.. Nu gör jag det :)

Är i v.20 och har BF 5 Jan första barnet. Har ännu inte känt speciellt mkt och magen har precis börja synas lite grann.

Grattis till alla lyckade RUL

Välkommen!
Svar på tråden Januaribebis 2012