• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • partouze

Tror oxå de är mkt vätska :) själv äter ja massa godis å har bara gått upp ett kg . Så tror nog de är vatten du gått upp :)

• Jamirl

annazelda: Åh va kul! Såg allt bra ut?

• shadowstorm

Jag har känt bebisen, så nu är jag lugnare inför imorgon :) Men såå nyfiken vad som bor i magen...jag tror ju kille, men man kan ju ha fel, men tror jag har rätt denna gång =)

• bebismys2011

Orolig, är det någon annan som äter mindre sedan graviditeten? Jag blir mätt tok fort :( skadligt?

• Liina87
    shadowstorm skrev 2011-08-14 19:36:31 följande:
    Jag har känt bebisen, så nu är jag lugnare inför imorgon :) Men såå nyfiken vad som bor i magen...jag tror ju kille, men man kan ju ha fel, men tror jag har rätt denna gång =)
    Härligt att du kan känna dig lugnare, jag har inte kännt min på några dagar, dock har dessa dagar varit väldigt lugna, men man kan ändå inte låta bli att bli orolig.

Alla i min närhet tror att det blir en pojke, jag har dock satt mig emot och gissar på en flicka=P hehe, man blir glad så länge bebben är frisk.
    Men det ska bli roligt imorgon om man får reda på könet=D 
  • Fellis

Jag har länge vart inne och läst och funderat om jag ska hoppa på.. Nu gör jag det :)

Är i v.20 och har BF 5 Jan första barnet. Har ännu inte känt speciellt mkt och magen har precis börja synas lite grann.

Grattis till alla lyckade RUL

• MaHo89

Jag äter lite mindre portioner men för mig är det bara bra att jag ligger kvar på samma vikt typ så jag inte går upp så mycket. Vägde lite för mycket innan också

• bebismys2011

Samma här, äter mycket mindre portioner. Hoppas skrutten får det den behöver.

Svar på tråden Januaribebis 2012