• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Marsätt
    nadia bk skrev 2011-08-15 21:21:24 följande:
    gjorde en kul grej på nätet för er som inte vill veta kön men ändå är lite nyfikna,detta stämde förra graviditeten för mig...=)

www.babyvarlden.se/Gravid/Pojke-eller-flicka/.../

Enligt RUL en flicka och enligt denna sida en flicka..
    ♥Olivia 2004♥ ♥Hugo 2007♥ ♥Skruttan 2012♥
  • shadowstorm
    Marsätt skrev 2011-08-15 21:40:20 följande:
    Enligt RUL en flicka och enligt denna sida en flicka..
    Pojke denna gång och flicka sist, hehe...jag har ju en gossen och förmodligen väntar en tös så stämmer inte riktigt.

Dock har ring testet funka varje gång! Med sonen och med denna. Även använde jag en pendel gjort av kristall både denna gång och sist och fått pojke (stannar) sedan börjat igen flicka. Sen står den helt stilla så blir 2 barn precis som jag alltid sagt
  • Carolaj83

flicka enligt testet o flicka enligt vad jag sj tror

Rasmus 061219*Nora 081209* Trean januari 2012
  • doriah

Har ni varit hos bm allihop? Jag har ingen aning om vad jag har för järnvärde osv, jag hade inskrivning i v 8 och har inte nästa bm-besök förrän i v 24...och det är i början av september, tror jag

Elsa och Lovis mamma
  • nadia bk

hehe,jag trodde först att förra graviditet
     inte stämmde på mig,men när jag börja räkna på det var jag ju 26 vid befruktning
     och 27 vid födsel,
    så stämmde förra graviditet,
    får se om 5 mån om det stämmer att jag ska få en flicka=)...
    ska testa ring testet med=)

• Marsätt
    doriah skrev 2011-08-15 21:45:03 följande:
    Har ni varit hos bm allihop? Jag har ingen aning om vad jag har för järnvärde osv, jag hade inskrivning i v 8 och har inte nästa bm-besök förrän i v 24...och det är i början av september, tror jag

Jag var på extra koll för några veckor sen pga huvudvärk annars att jag inte heller träffat bm förrän i v. 25 förutom inskrivningen.. Så jag har ingen bra koll heller...men just nu mår jag toppen så jag tror att värdet är bra.
    ♥Olivia 2004♥ ♥Hugo 2007♥ ♥Skruttan 2012♥
  • Sofie emma 80

Harmonihalsa: men guuuuuud!! Haha, din var ju värre än min. Vad sjukt att vi båda drömde att de inte ville skicka ambulans. Förhoppningsvis går det bättre än så här IRL;)

• tandra

Skrev i den här tråden för längesen, men som då så har jag följt er utan att skriva Var på RUL i torsdags, hon som gjorde ultraljudet frågade om vi ville veta kön så då vart jag sjukt nyfiken & höll på att säga ja men sambon var väldigt snabb att säga nej Flört MEN när hon skulle mäta lårbenen så skymtade jag ändå, eller ja de va inte så svårt att missa Och som jag såg så väntar vi tjej nummer 2! sååå spännande!

Innan RUL så kände jag inte bebis så mycket, men samma kväll så börja den göra sig till känna. Oj oj vilka kullerbyttor hon får till!

Såg att det var en till här från Borlänge, hej ames  

• shadowstorm
    tandra skrev 2011-08-15 22:22:23 följande:
    Skrev i den här tråden för längesen, men som då så har jag följt er utan att skriva Var på RUL i torsdags, hon som gjorde ultraljudet frågade om vi ville veta kön så då vart jag sjukt nyfiken & höll på att säga ja men sambon var väldigt snabb att säga nej Flört MEN när hon skulle mäta lårbenen så skymtade jag ändå, eller ja de va inte så svårt att missa Och som jag såg så väntar vi tjej nummer 2! sååå spännande!

Innan RUL så kände jag inte bebis så mycket, men samma kväll så börja den göra sig till känna. Oj oj vilka kullerbyttor hon får till!

Såg att det var en till här från Borlänge, hej ames  
    Vi fick ju veta att det förmodligen är en tjej, men hur ser man det på ett UL? Pojke går bara inte ta miste på hehe...det fick vi uppleva med sonen...men jag tyckte det såg mera "tomt" ut denna gång
Svar på tråden Januaribebis 2012