• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Emelie 439
    Missoctober88 skrev 2011-05-15 14:48:20 följande:
    Usch idag känns det inte bra.. Mår så illa och har ont i huvudet. Har bara lust att gå och lägga mig tills det går över.
    Såhär ska man må i flera veckor till ..
    Gör det!!! vet hur du känner...Känenr likadant!!!!!!
  • Oa82

Efter ca 1 år av försök, längtan och förtvivlan så fick jag äntligen ett plus! Det hände igår och jag har fortfarande inte förstått att det är vår tur nu!

• Oa82

Föresten kan inte någon förklara hur jag ska räkna veckorna. När ni skriver tex vecka 5+2. Vad innebär det? Allt är nytt för mig, så någon vänlig själ får gärna förklara...

• Mamman76

Säger hejdå och lycka till till alla januarimammor!

Fick åka in akut med ambulans i fredags efter att ha fått så ont i magen att jag svimmade och spydde. Det visade sig vara utomkvedshavandeskap i v7 och blåsan sprack i äggledaren. Min mage fylldes med blod, blödde 1,5 liter! Operationen tog 3 timmar och de fick ta bort hela äggledaren. Nu är jag hemma igen med ett operationssår på magen och det känns så tomt och orättvistGråter  Min lilla bebis är bortaGråter

Ta hand om er!

• Kissekatten

Mamman76: Vad ledsen jag blir för dig! Låter som en hemsk upplevelse. Du får ta hand om dig, och lycka till i framtiden. Kram!

Dotter f. 2010-03-10, syskon BF 2012-01-01
  • shadowstorm
    Mamman76 skrev 2011-05-15 15:51:24 följande:
    Säger hejdå och lycka till till alla januarimammor!

Fick åka in akut med ambulans i fredags efter att ha fått så ont i magen att jag svimmade och spydde. Det visade sig vara utomkvedshavandeskap i v7 och blåsan sprack i äggledaren. Min mage fylldes med blod, blödde 1,5 liter! Operationen tog 3 timmar och de fick ta bort hela äggledaren. Nu är jag hemma igen med ett operationssår på magen och det känns så tomt och orättvistGråter  Min lilla bebis är bortaGråter

Ta hand om er!
    Men nej :( Jag beklagar verkligen sorgen och att få både förlora sitt barn och ens äggledare usch jag kan inte ens föreställa mig hur det ska känna. Beklagar verkligen och önskar er lycka till i livet Gråter
  • nya mamman

Vad ledsen jag blir för din skull Mamman76 Gråter Finner inga ord men styrkekramar till dig!!!

• minneli

Mamman76... vet inte riktigt vad jag ska skriva. Vilken hemsk upplevelse! Hoppas du har bra stöd hemma!

Svar på tråden Januaribebis 2012