• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • minnasmama

Hej! Jag hänger på denna tråd, väntar mitt andra barn i januari. Jag plussade i tisdags och är enligt beräkning i v. 5+2, alltså vecka 6. Känner inte av så mycket sympom ännu, mest det vanliga, svullna bröst, molvärk och illamående/olustkänsla. Jag håller tummarna för en fantastisk graviditet och önskar er alla lycka till!

• Västeråsmamman

Om det bara är en denna gång så blir det vår 5:a. Men man vet ju aldrig. Har tvillingar som fyller sju år nästa vecka, en som snart blir 9 och en som är 2 år ovh 2 mån.

När jag blev gravid med 2 åringen så fick vi kommentarer ex, det där var väl onödigt. Därför vill vi gärna vänta fast man håller på och spricka.

• LillaEko

Vi har berättat för våra familjer + att jag sagt det till en kompis.

Men ska iväg på hajk tors-fre nästa vecka med våra elever. Är rädd att det kommer uppdagas då. Måste ju på något vis smuggla med mig frukost som jag kan äta direkt när jag vaknar. Annars finns stor risk för att jag får hänga över toan.
    Jobbar ju inom särskolan så måste ju hjälpa eleverna med morgonbestyren innan vi kan gå och äta, men hoppas jag lyckas vilseleda dem ;) 

• Shirin85
    Västeråsmamman skrev 2011-05-14 17:26:04 följande:
    Om det bara är en denna gång så blir det vår 5:a. Men man vet ju aldrig. Har tvillingar som fyller sju år nästa vecka, en som snart blir 9 och en som är 2 år ovh 2 mån.

När jag blev gravid med 2 åringen så fick vi kommentarer ex, det där var väl onödigt. Därför vill vi gärna vänta fast man håller på och spricka.
    Grattis,detta blir mitt fjärde barnGlad
    Visst vill man gärna dela sin glädje med andra, jag har inte berättat för vänner och dylikt än utan håller på det, så jag går runt och ler jättefånigt och folk undrar vad det är med migDrömmer
    ♥Leila -05, Minah -08, Jamil -10♥
  • Shirin85
    minnasmama skrev 2011-05-14 16:34:24 följande:
    Hej! Jag hänger på denna tråd, väntar mitt andra barn i januari. Jag plussade i tisdags och är enligt beräkning i v. 5+2, alltså vecka 6. Känner inte av så mycket sympom ännu, mest det vanliga, svullna bröst, molvärk och illamående/olustkänsla. Jag håller tummarna för en fantastisk graviditet och önskar er alla lycka till!
    Vill också ha en fantastisk graviditet såklart, har inte mått illa en enda dag än åtminstone!
    Grattis och lycka till du medSkål
    ♥Leila -05, Minah -08, Jamil -10♥
  • SmoochiePoo

Ja lämnar denna tråd då jag nu fått mitt test svar. Men hoppas komma tillbaka igen vid senare tillfälle då jag fortfarande hoppas på en bäbis 2012 Glad

Lycka till allihopa!

• MissT
    SmoochiePoo skrev 2011-05-14 18:37:22 följande:
    Ja lämnar denna tråd då jag nu fått mitt test svar. Men hoppas komma tillbaka igen vid senare tillfälle då jag fortfarande hoppas på en bäbis 2012 Glad

Lycka till allihopa!
    Åh vad tråkigt beklagar.....
    Hoppas att du snart blir gravid igen och dyker upp i en ny graviddtråd.
    Lycka till du också!
  • EttLitetPyre

maHo89: vilken vecka är du i? Du vet att gravstymtomen kan vara olika dag för dag :). håller tummatna att allt är som det ska!

• minneli
    SmoochiePoo skrev 2011-05-14 18:37:22 följande:

Lycka till allihopa!
    Beklagar, hoppas du får en bäbis 2012 ändå, många månader kvar av det året =D Så du klarar det säkert!
  • twistedtofit

Nu har jag lagt till mig på listan

När jag väntade sonen hade jag typ inga symptom alls, lite "mensvärk" bara. Nu har jag alla symptom ni kan tänka er... yrslig till och från, "mensvärk", nästäppa och det värsta - jag är sååå illamående! Jag mår skitdåligt av kaffe. Det här kommer bli problem att dölja på jobbet Obestämd Som tur är jobbar jag bara 2½ vecka till innan semester och då är jag ledig fram til 25 juli!

Ni som varit illamående vid tidigare graviditeter. Hur länge mådde ni illa? Jag är i vecka 5, hoppas illamåendet inte håller i sig för länge!

Svar på tråden Januaribebis 2012