• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Västeråsmamman

Tack för tummhållningar. Allt såg så bra det kan göra såhär tidigt. Läkaren sa att det finns ingen anledning till oro.
    Värken berodde förmodligen på en sprucken cysta. Skönt då kan man andas ut lite grann.

• Majskorn
    Västeråsmamman skrev 2011-05-16 11:50:54 följande:
    Tack för tummhållningar. Allt såg så bra det kan göra såhär tidigt. Läkaren sa att det finns ingen anledning till oro.
    Värken berodde förmodligen på en sprucken cysta. Skönt då kan man andas ut lite grann.
    Gud så skönt! Hoppas resten av graviditeten går bra också!

Jag ska på VUL på torsdag...undrar om man kan se nåt alls så tidigt....borde vara v 6+3 då
  • bumbi 84
    Västeråsmamman skrev 2011-05-16 11:50:54 följande:
    Men vad skönt!
    Nova ♥070227♥ Luna ♥090107♥ Mila ♥100724♥
  • vinterbarn2012

hej hej, här händer det grejer. har varit bortrest så inte vart inne på ett tag.
    i fredags fick jag en blodfläck på pappret när ja kissat........
    men det har inte gjort ont eller så ,allt har vart som de vart de andra dagarna... fy varför får man de? blir ju dunder orolig... ska till bm imon så får vi se vad hon säger...

hur mår ni andra? :) 

• LillaEko
    vinterbarn2012 skrev 2011-05-16 12:34:59 följande:
    hej hej, här händer det grejer. har varit bortrest så inte vart inne på ett tag.
    i fredags fick jag en blodfläck på pappret när ja kissat........
    men det har inte gjort ont eller så ,allt har vart som de vart de andra dagarna... fy varför får man de? blir ju dunder orolig... ska till bm imon så får vi se vad hon säger...

hur mår ni andra? :) 
    Jag fick likadant, fast inte färskt blod, utan mer en brun flytning.
    Ska in på koll nu vid 14.00, tror aldrig en dag gått så sakta som denna. 
  • MyFairytale

Hej hej :) Hoppar in här och hoppas att man kan få dela med sig av sin lycka och sina symtomer osv. Plussade förra helgen så nu hoppas vi på att allt kommer gå bra. Har redan varit i kontakt med en barnmorska med som sa att bf är den 13 Januari :)
    Jag hoppas detta är sant att jag är gravid för har gjort två test som visade plus iaf! Men känner inte av något mer än att jag kanske är lite tröttare än vanligt, otroligt ömma bröst och bröstvårtor.. Men inget illamående eller så :/ Kanske borde jag vara glad för de än så länge men man blir ju lite orolig ändå!
    Är det något annan som heller inte har illamående och sånt? :/

Grattis och lycka till vill jag också säga till alla blivande Januari mammor :D 

• pamatakada
    MyFairytale skrev 2011-05-16 12:44:13 följande:
    Hej hej :) Hoppar in här och hoppas att man kan få dela med sig av sin lycka och sina symtomer osv. Plussade förra helgen så nu hoppas vi på att allt kommer gå bra. Har redan varit i kontakt med en barnmorska med som sa att bf är den 13 Januari :)
    Jag hoppas detta är sant att jag är gravid för har gjort två test som visade plus iaf! Men känner inte av något mer än att jag kanske är lite tröttare än vanligt, otroligt ömma bröst och bröstvårtor.. Men inget illamående eller så :/ Kanske borde jag vara glad för de än så länge men man blir ju lite orolig ändå!
    Är det något annan som heller inte har illamående och sånt? :/

Grattis och lycka till vill jag också säga till alla blivande Januari mammor :D 
    Hej.
    Jag väntar mitt sjunde barn och jag har mått jätte dårligt från första början med mina 6 men nu är jag i sjunde vescka och mår helt topp....underbart, hoppas det håller sig så...
    Lycka till med din graviditet
  • Prinzessan
    Majskorn skrev 2011-05-16 11:56:11 följande:
    Gud så skönt! Hoppas resten av graviditeten går bra också!

Jag ska på VUL på torsdag...undrar om man kan se nåt alls så tidigt....borde vara v 6+3 då
    Vi har nog gått lika långt, är i vecka 6+0 i dag. Jag var hos BM i dag och här  verkar de bara göra VUL om det är nåt man tror är fel :( Jag hade gärna velat testat i dag :(
  • Majskorn
    Prinzessan skrev 2011-05-16 14:03:48 följande:
    Vi har nog gått lika långt, är i vecka 6+0 i dag. Jag var hos BM i dag och här  verkar de bara göra VUL om det är nåt man tror är fel :( Jag hade gärna velat testat i dag :(
    usch då...men det går ju att boka privat fast då kostar det ca 300 kr...

Nu har jag lagt upp magbild....väntar på påfyllning ;)
  • Prinzessan

Är det nån mer än jag som har mycket molvärk, det är ju inget som gör jätteont. Och min BM sa att det var helt normalt. Jag mår bara lite illa ibland på mornarna än så länge, men inte så jag behöver kräkas eller så. Magen är lite av en ballong och brösten har blivit större :)

Svar på tråden Januaribebis 2012