• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • twistedtofit

Jag tycker kanske inte det känns supetbråttom! Jag jobbar på sjukhuset (mvc är på sjukhuset) o vill helst inte möta nån kollega! Det är ju lätt att göra då det är ett litet sjukhus!

• bumbi 84
    shadowstorm skrev 2011-05-15 10:09:02 följande:
    Jag har ett problem.

Jag hade en BM sist när jag vänta sonen som var helt ookej men jag fick aldrig den där härliga känslan allt kändes så stelt och hemskt. Så nu när jag valde ringa och anmäla mig igen så tänker jag att jag ber och få en annan BM. Jag ringer och får en telefontid och gissa vem som ringer mig då?? JO min BM och jag kan ju inte säga nä jag vill ha en annan....så hur gör jag?? Ska jag ge denna en chans till eller gå och ha svansen mellan bena varje gång jag är på MVC och ser henne och går in till en annan BM. Jag hade en jätte underbar BM när hon var på semester och hon ville jag ha NU! Buuuu :(
    Jag hade bytt ändå. person kemin är viktig!

med första barnet hade jag en jätte hemsk BM och när jag ringde med barn nr 2 var det hon som svarade och bokade och naturligtvis frågade hon om jag ville ha min gammla BM men jag sa blankt nej och det är det bästa jag gjort! Den Bm som jag haft med 2:an och 3:an har varit gudomlig och verkligen tänkt på en hela tiden fixat allt direkt och ringt om allt direkt aldrig behövt vänta på några svar å så och anpassat tiderna efter hur det passat mig och min familj så kommer absolut be om henne denna gången med
    Nova ♥070227♥ Luna ♥090107♥ Mila ♥100724♥
  • Amelie85

Jag plusade i morse! Så här blir det en januari bebis!!!! Solig

• shadowstorm
    bumbi 84 skrev 2011-05-15 11:02:23 följande:
    Jag hade bytt ändå. person kemin är viktig!

med första barnet hade jag en jätte hemsk BM och när jag ringde med barn nr 2 var det hon som svarade och bokade och naturligtvis frågade hon om jag ville ha min gammla BM men jag sa blankt nej och det är det bästa jag gjort! Den Bm som jag haft med 2:an och 3:an har varit gudomlig och verkligen tänkt på en hela tiden fixat allt direkt och ringt om allt direkt aldrig behövt vänta på några svar å så och anpassat tiderna efter hur det passat mig och min familj så kommer absolut be om henne denna gången med
    Men hur ska jag nu gå tillväga? Jag ska träffa henne på fredag. Men jag tänker såhär. Hon har ju semester i sommar säkerligen när jag har inskrivning så då kan jag passa på byta hahaha ;P
  • Amelie85

Jaa.. jag TROR jag hade äl 27.de april.. så när tror ni?

• Amelie85

Ja den 17.de januari då! Solig

Förr kunde man väl läsa om olika månadsbebisar.. var kan jag hitta de? Jag vill läsa om januaribarn! :)

• cabrera

Hejhej hoppar in här hoppas det är Ok.. är i v5+2 o beräknad bf 3 januari :)

Svar på tråden Januaribebis 2012