septembermamma2011 skrev 2011-08-15 12:15:35 följande:
Har sovit konstigt inatt.. Mkt sammandragningar och jättetryck mot blygdbenet varje gång så det känts som att Lill*n varit på g ut. H*n låg ju med huvudet neråt sist vi va in så jag antar att h*n kan ha kasat ner en bit till och därav det väldiga trycket nere i bäckenet varje gång det blev lite trångt

Glömmer av mig också att bebis får syret genom navelsträngen så jag fick för mig att den skulle kvävas där nere

Känns väldigt logiskt att tro det när man är halvvaken mitt i natten

Men usch då, låter inge vidare!
Nä, jag tycker också att det lät väldigt "logiskt", iaf. om man är i det sinnestillståndet som du påstår!
En annan var hos BM idag.
DET GICK KALAS!!! Sj'älvklart var M lite snäsig, men jag tror jag tämjt henne, "lite"

Tog blodtrycket, bättre än sist
(och det bör poängteras att jag precis stapplat innanför dörren efter en hektisk cykeltur - trodde mig vara försenad) och hade 120/50! De ni!!!
*stolt* 
Sen fick jag givetvis höra min lilla snäcka också... även där var det tio-i-topp! 150-160bmp! Och SF måttet, ja, det var ju i sin "ordning". Mätte 33 idag!
Så jag räknade ut det hela och splittade på 7v och då har jag ett snitt på 1.43cm/veckan. Vilket INTE är så farligt... Tog även upp detta med TUL, och om 2v igen ska vi se hur det ligger med SF, och har det gått upp dramatiskt så ska jag få gå vidare med det. Men först ett glukos, vilket jag fick kallelse till på fredag... Så NU håller vi tummarna!

MEn över lag så var det toppen idag... och hon var inte mer snäsig än jag kunde hantera. "No worries on the roof" som morfar brukar säga...
Allt bra med Er andra??? Överlevt helgen??
Hoppas det, för jag vill gärna träffa Er alla snart igen!

//Mamaizon