• J L

Höstbäbisar i Västerås, 2011

skyrocket skrev 2011-08-10 10:22:47 följande:
    SD
    sammandragningar?? äre det det betyder?
    ♥ Höstbäbis 2011 ♥ nattstad.se/mamaizon
  • J L
    mapena skrev 2011-08-10 10:31:26 följande:
    Japp, SD = sammandragningar :)
    *asg* Okej.. Lite lost i alla dessa forkortningar, men jag har ju 10v. kvar att lära mig på så! Foten i munnen
  • J L
    skyrocket skrev 2011-08-10 10:50:17 följande:
    Kul att jag skrev ett låångt inlägg men eftersom jag använde ett likamed tecken efter SD så kom inget med. Ibland hatar jag fl appen...
    Men va störande!! Skrikandes
  • J L
    melwin11 skrev 2011-08-11 07:37:45 följande:
    kommer tyvärr inte ikväll:( e inte värst pigg å dunder förkyls så blir en kväll i sängen...
    Men nästa ggn kommer jag väldigt gärna!
    Hoppas ni får det bra!!
    fy va tråkigt, men du får krya på dig! Hjärta
  • J L
    Limpan 83 skrev 2011-08-10 20:10:33 följande:
    Jag hade tänkt att jobba lite till, men då blir det på mitt förra jobb. Jo vi vet redan könet men vill se den lille igen Så är det ju häftigt med film o massa bilder!
    Det gör Ni rätt i! Flört
  • J L
    Limpan 83 skrev 2011-08-11 17:07:48 följande:
    Kommer tyvärr inte ikväll. Min sambo blev överfallen i natt på väg hem från stan av 8 killar! Blev som tur var inte allvarligt skadad men är rädd och chockad. Känner att jag vill vara med honom idag. Hoppas att ni får trevligt!!!
    Men usch! Hoppas han mår bättre! Ta hand om Er! Hjärta
  • J L
    Nessie99 skrev 2011-08-12 08:28:36 följande:
    Usch, inatt sov jag dåligt! Hade mardrömmar om bonusen (konstigt nog inte om delade tungor etc.!) och hade svårt att somna om :(

Hur har ni andra det idag?
    Usch då, låter inge roligt. Tur för dig att det INTe handlade om kluvna tungor Flört, en annan har ju haft mardrömmar De Luxe! Inte ett dugg utvilad idag.. Skrikandes Men vad det handlade om vet jag inte redigt, men det var en massa olika drömmar iaf. Wierd.
    Men annars är det bra bortsett ifrån lite SD, men inge värre! Skrattande Ska försöka mig på en runda på stan och på BS, om jag hittar någon fikasugen själ! Solig

Tack för igår allihopa! Det var toppen!! Hjärta
  • J L
    skyrocket skrev 2011-08-12 09:54:22 följande:
    Tack för igår allihopa! Väääldigt roligt. ;) Slapp mardrömmar om ödletungor och allt annat konstigt ;P

Nu ska jag in till stan och försöka att inte spendera alla våra pengar. Hehe.
    Va skönt! Solig Lycka till!!
  • J L
    Geraldine skrev 2011-08-12 10:19:05 följande:
    Vi hade jättetrevligt igår tjejer! Hjärta

Jobbigt med mardrömmar, slapp det inatt men har drömt några riktigt jobbiga på senaste tiden. Det är väl så att man drömmer mer intensivt när man är gravid?
    Ja, de säger ju det... men jag vet inte om det är så, tror mer på att man sover oroligt då det är "någon" som rör sig och buffar, och att man är pienödig 24-7 som gör att man sover dåligt och därav kommer ihåg sina drömmar bättre... det är ju dåligt med djupsömn.
  • J L
    Nessie99 skrev 2011-08-12 11:03:16 följande:
    Kan väl också vara att man är mer koncentrerad (läs: obsessed, LoL) på att man ska få bäbis och så behöver hjärnan bearbeta det lite. Vips så drömmer man en massa konstigt!
    *asg* Mkt möjligt! Flört
Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011