• J L

Höstbäbisar i Västerås, 2011

Kan ju lägga till det att vi knappt pratat om lillasyster just pga. hänsyn till honom...

(¯`°?.¸ ღ OktoberBäbis 2011 ♥ nattstad.se/mamaizon ღ ¸.?°´¯)
  • J L
    nattoo skrev 2011-08-20 16:37:06 följande:

ni som går på hemdal har ni tänkt gå i föräldragruppen?
    haha okej jag har monika som bm men på tisdag ska jag till maggan, får se hur det går :)
     haha och jag har 64 dagar kvar vi ligger väl på förlossningen samtidigt ;)
    när var det ni skulle ses? för visst hade ni bokat en träff om jag fattade rätt?

Jess det har vi! Glad

Vi har bokat en träff, ja! Den 25e kl. 17:30 utanför Punkt (stora ingången)

Vore ju rätt schysst om vi låg samtidigt..hehe.. men tror min tös kommer titta ut någon gång emellan 11och 19e Flört
  • J L
    Spants skrev 2011-08-21 12:02:13 följande:
    Punktplattan, vad är det? Utanför Punkt där bussarna stannar på Stora gatan? 
    Korsningen, storagatan. Punkt, McDonalds,H&M och Lindex. Entré 1 - Punkt STORA ingången vid New Yorker
  • J L
    melwin11 skrev 2011-08-21 18:37:28 följande:
    Hoppas jag med å äter så det knakar just nu, d e lite extra på att häva nergången på han iom att han e så liten (även om det är vanligt att de går ner)..

A dessa papper är verkligen inte kul tyckte de var så svåra frågeställningar och man vill ju inte missa att få gå hem..
    Vad jobbar du med?
    Härligt att liten lever rövare och mår bra:)
    Håller tummarna jag med att var det nu var du drömde inte blir sant !
    Jag jobbar som personlig assistent (det är det jobbet jag vill får grav.pen. ifrån) annars är jag fritidsledare och livscoach - inte så ansträngande jobb! Flört Så resten klarar jag med glädje!
  • J L

Hey mamzens!
    Hur står det till efter helgens bravader?? Haft det bra??

Här har det varit toppen!
    Inte många dagar kvar nu tills vi ses! Ska bli grymt skoj!
    Hjärta// Mamaizon

• J L
    skyrocket skrev 2011-08-22 13:35:17 följande:
    Hello!
    Här är det bra. Började den nya veckan med BM besök. SF 31, blt 110/60, Hjärta 150 och järn 119. Perfekt med andra ord. (Klart jag är perfekt. hur kan man vara något annat? ;) Höhö) Helgen har spenderats med min lillsis som bestämde sig för att sova här fre-sön. Super mysigt faktiskt. Var på fest med sambon en sväng i lördags också, helt okej men nu känns det som att det var den sista festen på ett bra tag. Har tappat charmen lite med alla fulla människor som klär av sig nakna och sjunger Peter Jöback...förstår inte varför. Flört

Hur har din helg varit? 
    Ska bli så kul att ses igen!!      
    Kram!
    Men det låter ju kanoners!!
    Fast det där med P.J och näckande...? Typiskt Hallsta?? Flört

Min helg har varit kanoners! Jobbat och umgåtts med familjen. Inte helt fel! Synd bara att vädret inte varit det bästa.
    Solig Hjärta
  • J L
    anette85 skrev 2011-08-22 14:36:26 följande:
    Här är det tusen saker att göra... Vi har köpt en lägenhet i Stockholm så vi flyttar i början på september så tusen saker att göra runt det, boka el, internet, packa, adressändring osv. Förlossningen närmar sig med stormsteg verkligen så BB väskan blir fullare och fullare men den är inte färdigpackad än och vi har fortfarande kvar att köpa skötbord och hämta ut barnvagnen.

Helgen har jag spenderat begravd i försäkringar...  Vi behöver hitta ett bra och billigt bolag både för bostadsrätts-, bil- och barnförsäkring. Man vill ju veta att det faktiskt fungerar om man skulle behöva försäkringen.

Det känns som jag har en lista med saker att göra som aldrig tar slut men fördelen är väl att jag har fullt upp på dagarna, ingen tid att ha långtåkigt och jag hinner inte oroa mig för förlossningen, bara längta. :)

Var hos barnmorskan idag och sammanfattade min graviditet lite och gick igenom mitt förlossnings brev. Hon kollade alla värden och allt ser jättebra ut. Bebisen är fortfarande lite rörlig men den ligger med huvudet neråt fortfarande vilket är superskönt, jag hade inte sett fram emot att måste göra ett vändningsförsök.
    Då får jag önska Er lycka till! Och jag hoppas att allt går bra! Hjärta
  • J L
    Nessie99 skrev 2011-08-22 17:11:45 följande:
    Här är det full rulle som vanligt på en måndag. Kan inte vara ute i fält längre, eftersom jag får riktigt ont i höfterna av all tyngd, så ska göra kontorsjobb fram till ledigheten.
    Synd att det inte är torsdag imorn :)
    Hoppas det går bra i fortsättningen då! Glad *hålla tummar*

Jja, det hade varit mkt najs med torsdag imorn! Hjärta
  • J L
    I'll be there!

Vi kommer på fikat 25/8 Solig

madeleinenaaw
    Nessie99
    Geraldine
    nillis 86 
    Mamaizon
  • J L
    Josefine Hedlund skrev 2011-08-24 09:52:43 följande:
    Hej blivande mammor!
    Såg denna tråd nu och hoppas gärna med här om det är ok?
    Jag väntar mitt andra barn den 8e dec. Vill gärna hänga med andra mammor/tjejer och fika, gå på öf, snacka skit osv=)

Kram Jossan

Hej!
    Kul att du vill joina våran tråd. Jag vill bara tipsa om dessa trådar;

Ni som väntar barn nr 2 i Västerås =) www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60193732.html
    Västeråsbebisar hösten/vintern 2011 www.familjeliv.se/Forum-11-263/m58540425.html
    Ni som väntar buskotte Nr 2 i Västerås =) www.familjeliv.se/Forum-2-160/m59849737.html

Då våran tråd handlar om "första barnet", kanske du finner dessa mer intressanta? *tipsar bara*
    Hjärta//Mamaizon

Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011