Höstbäbisar i Västerås, 2011
Kan ju lägga till det att vi knappt pratat om lillasyster just pga. hänsyn till honom...
Kan ju lägga till det att vi knappt pratat om lillasyster just pga. hänsyn till honom...
ni som går på hemdal har ni tänkt gå i föräldragruppen?
haha okej jag har monika som bm men på tisdag ska jag till maggan, får se hur det går :)
haha och jag har 64 dagar kvar vi ligger väl på förlossningen samtidigt ;)
när var det ni skulle ses? för visst hade ni bokat en träff om jag fattade rätt?

Så resten klarar jag med glädje!
Hey mamzens!
Hur står det till efter helgens bravader?? Haft det bra??
Här har det varit toppen!
Inte många dagar kvar nu tills vi ses! Ska bli grymt skoj!
// Mamaizon
150 och järn 119. Perfekt med andra ord. (Klart jag är perfekt. hur kan man vara något annat? ;) Höhö) Helgen har spenderats med min lillsis som bestämde sig för att sova här fre-sön. Super mysigt faktiskt. Var på fest med sambon en sväng i lördags också, helt okej men nu känns det som att det var den sista festen på ett bra tag. Har tappat charmen lite med alla fulla människor som klär av sig nakna och sjunger Peter Jöback...förstår inte varför. 

*hålla tummar*
Hej!
Kul att du vill joina våran tråd. Jag vill bara tipsa om dessa trådar;
Ni som väntar barn nr 2 i Västerås =) www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60193732.html
Västeråsbebisar hösten/vintern 2011 www.familjeliv.se/Forum-11-263/m58540425.html
Ni som väntar buskotte Nr 2 i Västerås =) www.familjeliv.se/Forum-2-160/m59849737.html
Då våran tråd handlar om "första barnet", kanske du finner dessa mer intressanta? *tipsar bara*
//Mamaizon