Pyssel för barn i 2 års åldern!
Här jag vi tipsa om olika pysseltips för dom regniga dagarna!! Lägg gärna in bilder på era barns konstverk också!!
Här jag vi tipsa om olika pysseltips för dom regniga dagarna!! Lägg gärna in bilder på era barns konstverk också!!
Pärlplattor med dom stora pärlorna gillar min pojk...
Idag har vi målat med vattenfärger. sen målat med fingerfärger. Och målat en glasburk med fingerfärger med en pensel! Nu håller vi tummarna för att hennes farmor hittar nå glitter i bokhandeln som vi kan dekorera det med! <3
Bor i ett litet samhälle, längtar tills vi åker till "stan" så jag kan köpa upp lite riktiga färger, glitter, träknappar, magneter, riktigt lim mm
Provade sax idag. Lilleman fick tag på en och jag tänka - ok, bäst att hålla god uppsikt. Med ett ordentligt tvåhandsgrepp klippte han sönder papper för papper. Jag var dock tvungen att hålla pappret vertikalt. Barnsax står numera på inköpslistan!
va skoj! vi har köpt barnsax, men hon får itne till de riktigt, men tycker de är skoj att försöka! själv sitter man med hjärtat i halsgropen haha.
fick tag på glitterlim hos bokhandeln så nu är de glitter på hennes målade stenar, blev så fint så! och hon blev så upprörd när grejerna behövde plockas bort för att vi skulle äta middag, stackars lillgumman!!
Skicka in tips nu!!!
Favoritar då jag har en dotter på 2 som får syskon i dagarna o jag behöver massor m tips på vad jag kan hitta på m henne nu när vi ska vara hemma så mkt! Har idetorka själv .(
Kan tips om mönser-saxar också, de är inte vassa.
Hade stora ambitioner i fredags och tog med mig sonen till leksaksaffären. Plockade på mig färgat papper, barnsaxar, klister, roliga små ögon som rör sig, färger m.m. Men han var så in i bänken sur och grinig och skällde på mig för att jag höll i en kundkorg. Så jag lade tillbaka allt och gick därifrån. Suck. Nya tag idag?!
hahaha, visst är de roligt nästan jämt? se till att han inte är med nästa gång, haha, så är man optimistisk tills man kommer hem iaf!!
Har nu köpt på mig lite.. Trodde dottern skulle vara alldeles för liten för att trä pärlor o göra armband mm, men funkar kanon o hon älskar att pärla :)