• Mikesh

Var är min kvinna? :O

Var är kvinnan i mitt liv?:( Är du här?:)

• Svar på tråden Var är min kvinna? :O
  • Hlin77

kan förstå din känsla om ensamheten. har varit ensam sen 08 och det är trist när barnen har somnat. men hur enkelt är det att träffa nån då? går man ut på krogen är jag inte ute efter att haffa en pappa till mina barn. dom har en redan . men där står man i baren o kallpratar med nån karl så säger man att man har barn så ser man bara ryggen av han sen...jag är inte ute efter en pappa eller one night stand utan är bara ute efter att träffa folk,,, men jag börjar bli nöjd med tillvaron nu.. önskar dig all lycka till

• AlxNilsson

kärleken finns där ute någonstans frågan är bara vart ?
    vill själv träffa en karl som klarar av att jag har tre barn, inte många i min ålder (22) som vill ha någon som redan har barn.

• Mikesh

Jag har absolut inga problem med någon som har barn, visst att 3 st är rätt många för att bara vara 22 så jag tror säkert att många killar du träffar tyvärr blir bortskrämda av det

• AlxNilsson

ja du de blir bortskrämda. de vet jag redan så nu har man näst intill tappat hoppet jag får ut med rullatorn när jag blir pensionär, för då är de ingen som bryr sig!:P

• Mikesh

Men har du 3 barn med samma pappa så är det ju endå ett slags bevis på att du är seriös osv. Finns ju aldrig en garanti för att något håller fast man har barn tyvärr

• AlxNilsson

ja jag har samma pappa till alla tre:)

• Uddabus

Så man är oseriös om man har två med två olika o ett på väg med en nya som har strul sen innan med en mamma som kommer resultera i att jag har tre barn med tre olika pappor...

Är jag oseriös när jag kämpat som en galning o ändå inte får lugn o ro?

• Mikesh

Det à absolut inte något jag tyckte men killar utan barn i 21-22 års åldern kan nog tro det ja... Men nej.. Verkligen inte jag...

• Uddabus

Första barnet fick jag när jag var tjugo andra 25 o nu tredje när jag blir 32 år... Sista barnet för mig...

Svar på tråden Var är min kvinna? :O