• Mikesh

Var är min kvinna? :O

Var är kvinnan i mitt liv?:( Är du här?:)

• Svar på tråden Var är min kvinna? :O
  • Jässicää88

ja kommer man någon gång titta den som älskar en utan att tveka? :P just nu verkar det tveksamt! haha :)

• Mikesh

Borde hända något snart. I alla fall lite dejtande. Så tråkigt att göra inget. Man ska ju inte räkna med att det kommer på ett silver fat

• Lollilock

Bli medlem på en dejting sida

• Mikesh

Jag har varit betalande medlem på mötesplatsen i 2 år och medlem på hp ännu längre. Inget hittar.

• Mikesh

Jag tror att för att ens ha en chans att hitta något som blir bra. Så känns det som att det måste va med någon som har barn också.. Dom utan barn verkar tyvärr ha svårt för att förstå hur ens prioriteringar o planeringar måste se ut när man har barn.

• Lollilock
    Mikesh skrev 2011-09-18 14:21:34 följande:
    Jag tror att för att ens ha en chans att hitta något som blir bra. Så känns det som att det måste va med någon som har barn också.. Dom utan barn verkar tyvärr ha svårt för att förstå hur ens prioriteringar o planeringar måste se ut när man har barn.

mm är både fördelar och nackdelar med att träffa någon som har barn, likaväl någon som e utan ungar :)
  • kramis02

ge inte upp killen du kommer hitta nån. ibland kan det ta tid men ge inte upp

• Mikesh

Baaaahhhh jag hatar kvällar när sonen sover.. O jag hatar dom helgerna jag inte jobbar :(

Svar på tråden Var är min kvinna? :O