• Mikesh

Var är min kvinna? :O

Var är kvinnan i mitt liv?:( Är du här?:)

• Svar på tråden Var är min kvinna? :O
  • Karolinan01

Tyvärr är jag direkt olämplig som frumaterial men jag hjälper mer än gärna till att puffa tråden Glad.

• Mikesh

hur kan man vara direkt olämplig till det ? hehe

• Karolinan01
    Mikesh skrev 2011-08-09 23:49:57 följande:
    hur kan man vara direkt olämplig till det ? hehe
    En förutsättning för att bli en ärbar fru är att man vill gifta sig, något jag inte har planerat att göra Flört. För min redan sargade heders skull bör jag inte skylta med mina mindre smickrande sidor men jag kan lova - någon god hustru lär jag aldrig bli Flört. Dock hoppas jag att du finner den du söker, det bör inte vara alltför svårt tycker jag! 
  • Ninnus

Tummen upp för dig

Du får väl skaffa en t-shirt som det står "singelpappa" att ha när du är i parken/hämtar på dagis Det är ju liksom svårt att veta för ev. singelmammor, oftast utgår man från att en förälder är upptagen...
    Eller annars kanske det finns någon förening för ensamstående i närheten?

Du ska se att det ordnar sig

• Mikesh

Nu har jag dock inte som krav att den jag lever med behöver vela gifta sig :p

Klart det hade varit mysigt att en dag få gifta sig. Men inget måste :) jag vill bara va lycklig och få göra någon lycklig.
    O få en egen liten familj. Gift eller inte. Det kvittar .

• Mikesh

Där jag bor vet alla exakt hur mitt levnads tillstånd är. Det spred sig rätt snabbt efter att jag pratat om det på baby café för cirka 3 år sedan hehehe. Men här lever alla i par :) jag är den enda på träffarna osv som är singel :p

• Karolinan01
    Mikesh skrev 2011-08-10 00:05:33 följande:
    Nu har jag dock inte som krav att den jag lever med behöver vela gifta sig :p

Klart det hade varit mysigt att en dag få gifta sig. Men inget måste :) jag vill bara va lycklig och få göra någon lycklig.
    O få en egen liten familj. Gift eller inte. Det kvittar .
    Då du verkar vara en väldigt fin och ödmjuk människa bör du inte ha några problem med att finna någon. Har du prövat datingsiter och dylikt? Annars bör FL vara ett perfekt forum att finna hon med stort h. Du får marknadsföra dig lite mer helt enkelt, koppla på säljsnacket Flört.
  • Mikesh

O ja jag har testat många dejt sidor.. Tyvärr bara råkat ut för tabbar.... Tjejer som säger så mycket utan att mena det.. Tjejer som älskar barn. Men som samtidigt inte förstår att man då har prioriteringar... Ja omogna människor helt enkelt.

• Karolinan01
    Mikesh skrev 2011-08-10 00:17:54 följande:
    O ja jag har testat många dejt sidor.. Tyvärr bara råkat ut för tabbar.... Tjejer som säger så mycket utan att mena det.. Tjejer som älskar barn. Men som samtidigt inte förstår att man då har prioriteringar... Ja omogna människor helt enkelt.
    Tråkigt att höra! Har tyvärr inga konkreta tips att komma med. Jag har själv inte gett mig ut på marknaden än efter ett långt förhållande. Tror dock att jag kommer att dissa datingsidorna utan att ens pröva dem - det är ingen arena för mig Flört.
Svar på tråden Var är min kvinna? :O