• Mikesh

Var är min kvinna? :O

Var är kvinnan i mitt liv?:( Är du här?:)

• Svar på tråden Var är min kvinna? :O
  • Matiiiildaaa8

Tjoho :D Bra jobbat riktigt imponerade, hade ju inte skadat att fler var som du :)

• Mikesh

Borde ju va bra nog med mig ;) haha

• pluvdo
    Mikesh skrev 2011-05-24 08:49:36 följande:
    Nja jag tycker inte det är mer allvarligt att en mamma struntar i barnet som det är att en pappa gör det...

En mamma är i mina ögon inte bättre än en pappa.

Har bara varit underbart från första sekund:) Det enda som va jobbigt va ju i början när man på några dagar skulle ändra hela sin livstil från en fest glad 18 åring till en vuxen 18 åring efter som jag nästintill fick veta om graviditeten när det va dags liksom .
    Sant. Jag får väl ändra det jag skrev till att jag inte förstår hur någon kan adoptera bort sitt barn till den andra föräldern och aldrig vilja höra från det igen...
  • Mikesh

Hon ville inte att jag skulle ta han heller, hon ville adoptera bort han helt, och visst det låter jävligt, men jag har vant mig. Bättre att en förälder tar barnet än att båda ger upp det. Jag menar adoption är endå mer vanligt i Sverige än folk verkar tro.

• Matiiiildaaa8
    Mikesh skrev 2011-08-01 08:39:18 följande:
    Hon ville inte att jag skulle ta han heller, hon ville adoptera bort han helt, och visst det låter jävligt, men jag har vant mig. Bättre att en förälder tar barnet än att båda ger upp det. Jag menar adoption är endå mer vanligt i Sverige än folk verkar tro.
    Gilla ditt val!
  • L13

Synd att du bor långt bort annars hade jag gärna träffat dig...är mamma på heltid o verkar stört på omöjligt att träffa ngn som fattar just det....

Svar på tråden Var är min kvinna? :O