• Mikesh

Var är min kvinna? :O

Var är kvinnan i mitt liv?:( Är du här?:)

• Svar på tråden Var är min kvinna? :O
  • jagärglad
    Mikesh skrev 2011-05-25 23:06:22 följande:
    Alltid när det dyker upp sådana bra tips så bor man endå 50 mil ifrån varandra;)

Jag bor i skåne!
    Äsch då, ja jag skulle snarare säga 100 mil i detta fall :( Aja alltid var det värt ett försök, du får höra av dig om du funderar på att flytta till norr :) Det ginns många fina tjejer här :)

Håller iaf tummarna att ni båda hittar kärleken snart :)
  • Mikesh

Jag hade nog flyttat ifrån skåne för länge sen om det inte varit för min son.
    Iomed att Jag och farmor är dom enda han har så vill jag inte flytta för långt ifrån hans farmor!
    Och nej det är inte för att jag själv inte hade kunnat det:) utan för min sons skull!

• Mikesh
    jagärglad skrev 2011-05-25 23:10:01 följande:
    Äsch då, ja jag skulle snarare säga 100 mil i detta fall :( Aja alltid var det värt ett försök, du får höra av dig om du funderar på att flytta till norr :) Det ginns många fina tjejer här :)

Håller iaf tummarna att ni båda hittar kärleken snart :)
    Eller så säger du till din vännina att hon får ta sig neråt i landet;)
  • jagärglad
    Mikesh skrev 2011-05-25 23:12:16 följande:
    Jag hade nog flyttat ifrån skåne för länge sen om det inte varit för min son.
    Iomed att Jag och farmor är dom enda han har så vill jag inte flytta för långt ifrån hans farmor!
    Och nej det är inte för att jag själv inte hade kunnat det:) utan för min sons skull!
    Farmor skulle nog trivas bra här i norr :)

Nä men får nog ta och be min kompis flytta ner, för det verkar som alla bra killar är slut här uppe.. hon har gaktiskt jobbat i skåne och trivdes där tills hon fick sarmonella ;)
  • Mikesh

Hoppet har jag;)

Jag är inte den som är den. jag vet att det finns någon för alla! Man ska bara snubbla över den först!

• Mikesh

Det stora problemet är nog att jag vill hitta någon som är redo för det livet jag är... och vill bilda familj osv..

Idag är det ju faktiskt inte så många som vill det. och dom som vill det, delar det redan med någon.

• Mikesh

Man går på dejter kvinnan/kvinnorna är underbara.. jag slår till charm sidan.. det blir känslor från tjejen.. men jag får inte känslor själv:S

Otroligt sällsynt att jag får känslor och det förstör en del..

Men jag är dock ärlig från början:)
    Och om jag får känslor då får jag riktiga känslor:)

• Miia88

Läste din press, fasen så grym du är! :P .. lite synd att det är så långt till skåne ;) höhö

• Mikesh

äähhhh jag längtar tills det är min tur!

• Miia88
    Mikesh skrev 2011-06-19 22:59:45 följande:

äähhhh jag längtar tills det är min tur!

ahh då är vi 2 ;P 
Svar på tråden Var är min kvinna? :O