Var är min kvinna? :O
Var är kvinnan i mitt liv?:( Är du här?:)
Var är kvinnan i mitt liv?:( Är du här?:)
Fråga mig inte.... Men det ses kanske som någon bekräftelse på att man bara skaffa barn för att. Innan att veta om förhållandet är riktigt eller inte..
Men helt seriöst så vet jag inte. För som sagt det är inte min åsikt..
Fast visst. Jag hade hellre blivit tillsammans med någon som har 3 barn med samma pappa än någon som har 3 barn med olika pappor. Det har nog för min del mer o göra med att jag alltid är noga med att komma överrens med pappan till barnen då jag alltid vill att pappan respektive mamman ska vara involverade.. Lättare att dricka kaffe med en av sambons förredetta när man har barnen än att sitta och dricka kaffe med 3 x till sambon.
Att det ska va så svårt:(
Jo,svårt att hitta seriösa. Min fd (8 åringens pappa) är världens mest lugna, harmoniska pappa och skulle bli utmärkt far till fler barn, men han hittar ingen tjej som är seriös!! konstigt nog.
Då det börjar bli allvar så sticker de eller försvinner i tomma intet. Är han liksom för bra för att vara sann eller vad är det som felas?
(Jag är poly/utåtriktad, han mono/hemmariktad så därför gick vi olika vägar)
Och jag är nöjd med mina ungar, mina sötnosar och rätt nöjd med livet förutom att jag förkylningarna/utmattningssymptomen? avlöser varandra.
Hur hittar man de/n rätta/e?
Pust
Kanske är det jag? ;) Nej skämt åsido.... det ser ut som att du var 18 Mikesh när du blev pappa. Jag var 18 jag också (är 27 nu), kände att jag behövde skriva bara för det haha.
Jag sällar mig till skaran som letar med ljus och lykta efter någon att dela livet med och säger som så många andra; VAR är han?? Varför ska det vara så svårt? Inte så att jag träffar folk så ofta, är helt ensamstående så jag tillbringar mest tid i köket och tvättstugan.... men ändå.
Jag tror och hoppas att någon gång snubblar man över den där personen som är den rätta. Men det blir tusen gånger svårare när folk verkligen inte tycker att man är hot stuff över huvud taget. Jag ser inte så tokig ut (om jag får säga det själv), har snart en högskoleutbildning, är snäll, omtänksam och en bra tjej helt enkelt. Skall inte det räcka? VAD begär folk? Numer ska livet vara så spännande och flashigt och kan man inte vara flexibel utan är hemmabunden och har sina prioriteringar så går man fetbort.
Förlåt, denna tråd skulle inte vara om mig, men kanske kan det bidra lite till diskussionen ändå. Och ge inte upp Mikesh du kommer att hitta henne. Jag är ett levande bevis på att det finns unga tjejer som vill leva familjeliv...
Oj denna var gammal såg jag, hoppas någon fortfarande läser haha ;)
Jag nickade mikesh innan så klart läser jag ;)
Ge mig kärlek, eller snarare låt mig få vinna någon som jag kan få göra lycklig.
Jag vill också träffa någon, men det lär inte hända att drömmannen står på lur vid soprummet
Var e du?
;)
Ja, många ensamstående personer är vi ... som längtar efter den där speciella äkta och fantastiskt underbara kärleken .........
:(
Sonen 4a år och ännu har man inte lyckats hitta den rätte! otroligt!
Pust . Än så länge bara råkat ut för sådana utan någon direkt högre iq. Tragiskt,
Jag hoppar in här. Det där med kärlek är inte lätt. Jag har vart singel snart 1 och ett halvt år samt haft min dotter på heltid snart 2 år. Känns ändå lite ensamt då man typ är ensam i sin omkrets som inte har någon. Svårt hitta någon som funkar med min dotter och som kan ta åt sig lite och vara som en "pappa". Inget är lätt säger folk i denna värld.
kikar in åh säger hej här e jag
singel mamma med en son på 6år