• Mikesh

Var är min kvinna? :O

Var är kvinnan i mitt liv?:( Är du här?:)

• Svar på tråden Var är min kvinna? :O
  • Mikesh

haha ja klart sådant kan också funka! Men så tillhör jag ju dock den sorten som inte går o pratar med okända människor i en park bara så där:)
    Och ja självklart kan det ju göra det svårare.

• karsu

Börja prata med de föräldrar vars barn leker med din son. Då flyter det på lättare =)

• Mikesh

Vi får se hur det blir med det:P Jag skulle inte få för mig att åka till parken ensam endå!

Åker jag till parken eller något så blir det alltid med min lillasyster och hennes 2 barn så då ser man ju redan ut som ett par haha.

• agtiwi
    Mikesh skrev 2011-05-25 22:04:35 följande:

Vi får se hur det blir med det:P Jag skulle inte få för mig att åka till parken ensam endå!

Åker jag till parken eller något så blir det alltid med min lillasyster och hennes 2 barn så då ser man ju redan ut som ett par haha.

Finns det ingen singelmamma på dagis som verkar intressant? Tänkte om dagiset brukar samla er föräldrar någon gng. Då kan det ju vara tillfälle att börja snacka med någon!
  • Mikesh

Får kanske slå till på badet i sommar;)

• Rosahjärta

sålänge man har hoppet om att kärleken finns och att de finns en person skapad för en , så kommer du förr eller senare träffa denne personen . Just nu med sommaren som är så bra är ju att de är såpass mycket människor ute = större möjlighet :)

• Mikesh
    agtiwi skrev 2011-05-25 22:21:16 följande:
    Finns det ingen singelmamma på dagis som verkar intressant? Tänkte om dagiset brukar samla er föräldrar någon gng. Då kan det ju vara tillfälle att börja snacka med någon!
    Dagis grill på måndag kväll;) Men tyvärr jobbar denna mannen haha
  • jagärglad

Jag har en vän utan barn, men som verklig verklig vill starta en familj. Men hon har hittills bara stött på dåliga killar. Hon skulle behövt nån som dig :) Och jag hoppas hon hittar en kille som vill det hon vill snart.

Men vad tusan hon är lika gammal som du, vart bor du? ;)

• Mikesh

Alltid när det dyker upp sådana bra tips så bor man endå 50 mil ifrån varandra;)

Jag bor i skåne!

Svar på tråden Var är min kvinna? :O