Var är min kvinna? :O
Var är kvinnan i mitt liv?:( Är du här?:)
Var är kvinnan i mitt liv?:( Är du här?:)
haha ja klart sådant kan också funka! Men så tillhör jag ju dock den sorten som inte går o pratar med okända människor i en park bara så där:)
Och ja självklart kan det ju göra det svårare.
Börja prata med de föräldrar vars barn leker med din son. Då flyter det på lättare =)
Vi får se hur det blir med det:P Jag skulle inte få för mig att åka till parken ensam endå!
Åker jag till parken eller något så blir det alltid med min lillasyster och hennes 2 barn så då ser man ju redan ut som ett par haha.
Vi får se hur det blir med det:P Jag skulle inte få för mig att åka till parken ensam endå!
Åker jag till parken eller något så blir det alltid med min lillasyster och hennes 2 barn så då ser man ju redan ut som ett par haha.
Får kanske slå till på badet i sommar;)
Det kan du göra.
sålänge man har hoppet om att kärleken finns och att de finns en person skapad för en , så kommer du förr eller senare träffa denne personen . Just nu med sommaren som är så bra är ju att de är såpass mycket människor ute = större möjlighet :)
Jag har en vän utan barn, men som verklig verklig vill starta en familj. Men hon har hittills bara stött på dåliga killar. Hon skulle behövt nån som dig :) Och jag hoppas hon hittar en kille som vill det hon vill snart.
Men vad tusan hon är lika gammal som du, vart bor du? ;)
Alltid när det dyker upp sådana bra tips så bor man endå 50 mil ifrån varandra;)
Jag bor i skåne!