Smyckestillverkning
Nån fler än jag här inne som gör egna smycken & har lust att prata, ge tips & råd mm mm Vad gör ni för smycken? Själv gör jag mestadels namn/budskapssmycken i silverpläterad metall.
Nån fler än jag här inne som gör egna smycken & har lust att prata, ge tips & råd mm mm Vad gör ni för smycken? Själv gör jag mestadels namn/budskapssmycken i silverpläterad metall.
Hej tjejer... Long time no sen. Nu är jag tillbaka igen efter ett längre uppehåll.
3 st. wraparmband

Oh, vad roligt att det händer lite i tråden igen! Fina armband, Helena! Jag har dåligt tålamod till wrap... Har gjort typ 3... Men jag ska ge mig på ett snart, för jag har fina pärlor som väntar!
För tillfället gör jag nästan bara beställningar, har inte inspiration till annat. Men det kommer säkert igen! Hur går det för er andra?
Tack Ensan.
Jag gjorde ett uppehåll då all inspiration & motivation försvann. Men nu känner mig motiverad att göra lite grann igen & nu känns det roligt igen att sätta sig vid pysselbordet & se ett smycke växa fram
Jag vill lära mig att knyta makramé men hittar bara engelska beskrivningar... Är det någon som har en bra beskrivning på svenska?
Hej tänkte komma igång med smycketillverkning igen efter ett superlångt uppehåll, finns det några grupper på facebook ?
Måste bara visa mitt första wrap-armband som jag gjorde av saker jag hade hemma. Blev jättenöjd! :)

Jag har gjort en grupp på FB där jag säljer överblivna pärlor & smyckesdelar som jag inte längre använder.
Gå gärna med i gruppen :)
HelBos pärlor & smyckesdelar
Hej där
har precis bundit mitt första shamballa armband det va superkul o jag fick blodad tand
är nu på jakt efter billiga ställen att köpa strasspärlor. Den typen som hobbyimport säljer
gärna dödskallar med strass oxå