• LillaEko

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Tänkte att vi måste ju även ha en tråd med bilder på våra magar, Gravid

Så varsågod, bara att lägga upp bilder när ni känner er redo.

Adressen tillbaka till forumtråden Januaribebis 2012:

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m58655264.html

• Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
  • sandy87
    Mysgrodan skrev 2011-05-20 10:33:23 följande:
    Antar att jag kommer att tycka som du då det väl sätter igång, men just nu skulle jag bara vilja ha några tecken på att allt är normalt och jag verkligen ÄR gravid Skrattande Man blir ju som sagt väldigt nojig! Verkar som att det är jättevanligt med missfall.

Skulle nästan önska att jag får svårt att dölja magen för då måste man ju berätta. Vill så gärna att hela världen ska veta om att vi ska ha barn! Solig Fast det är klart att om nåt går fel så är det ju bäst att bara dom närmsta visste om det. Aja, vill bara att tiden inte ska gå så jäkla sakta! Skrattande
    Jo du kommer säkert göra det... Du kan få lite av mitt illamående ;)
    Aa jag är oxå superorolig för missfall (hade det i början av mars) Hoppas verkligen att det går bättre denna gången. skönt att man får gå på extra kontroller iaf.
    Hoppas du får lite illamående då :) 
  • sandy87
    Stellan skrev 2011-05-20 10:25:38 följande:
    Tror helt enkelt att jag iaf har ett grövre lagar med värmande späck på magen, medans du ser slankare ut : ) Min minibebis på 1 centimeter petar ju bara ut grundmagen lite längre!!
    men jag tycker det ser ut som att du har lite bebis mage :)
    Hmm jag tycker att jag är ganska tjock i vanliga fall, men det beror ju absolut på vad man gemför med å vad man definierar med "tjock" (hoppas inte du tolkar detta som att jag tycker att du är tjock, menar absolut inte så!) 
  • Stellan
    sandy87 skrev 2011-05-20 10:43:32 följande:
    men jag tycker det ser ut som att du har lite bebis mage :)
    Hmm jag tycker att jag är ganska tjock i vanliga fall, men det beror ju absolut på vad man gemför med å vad man definierar med "tjock" (hoppas inte du tolkar detta som att jag tycker att du är tjock, menar absolut inte så!) 
    Jag förstår precis vad du menar : ) Jag väger 62 kilo till 162 centimeter så jag är absolut inte smal men heller inte tjock. Ganska normal, lite rund om mage och rumpa. Är dock ganska intressant att även när jag vägde 10 kilo mindre efter en viktväktarperiod så hade jag alltid kvar lite putande mage!

Och tack, tycker också det är lite bebismage över putet, och Du - detsamma. Man ser ju att det är livmoderområdet som sticker ut på dig, och det är väll just där det ska växa ; )  
  • Sindie

Vecka 6 med första barnet.
    Är jättesvullen!
  • Mysgrodan
    Sindie skrev 2011-05-20 11:47:21 följande:

Vecka 6 med första barnet.
    Är jättesvullen!
    Vilken fin bebismage!! Solig
  • Sindie
    Mysgrodan skrev 2011-05-20 12:34:11 följande:
    Vilken fin bebismage!! Solig
    Känner mig jättestor!
    Brukar ha platt mage, så jag blir lite sur när det bara ser ut som om jag ätit för mycket mc donalds :P
    Undra hur jag kommer att kunna hålla det hemligt till Juli..
  • Sindie

Slänger in en kvällsbild tagen i onsdags med.
  • Syoss

Gud vilka fina magar ni har! Glad Jag har försökt ta en bild på min men det bli inge bra. Men jag ska inte ge upp :P

Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"