• LillaEko

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Tänkte att vi måste ju även ha en tråd med bilder på våra magar, Gravid

Så varsågod, bara att lägga upp bilder när ni känner er redo.

Adressen tillbaka till forumtråden Januaribebis 2012:

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m58655264.html

• Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
  • Micalela
    Btrix skrev 2011-12-12 23:16:49 följande:

Hoppas ni alla mår bra med era fiina magar!!

35+0 idag.

BM-besök:
    Hjlj: 138 vaken!
    Pglukos: 6.8
    Blt: 100/65 
    Hb: 115
    Vikt: + 12kg 
    Sf: 35 

Har lagt sig rätt!! Legat i säte fram tills igår. 

Wow vilken fin mage!!
  • Frökenolson
    flieo skrev 2011-12-12 15:06:36 följande:

Magen igår i vecka 36+3!
    Nu är det inte långt kvar!

Har ni mycket sammandragningar?  

Jag har mycket sammandragningar, har i och för sig haft det sen mitten av grav...
    Fin mage du har! 
  • Majskorn

jag har typ inga sd längre men känner hur bebis borrar ner sig i beckenet....hoppas det är fixerat nästa vecka hos bm :)

Frökenolson: du sa att man bär flickor lågt...alla säger att jag har en pojkmage men den e ju superlåg...vet inte heller vad som gömmer sig där inne men jag tror på pojke och mannen tror flicka... 

• APEW
    Majskorn skrev 2011-12-13 11:06:21 följande:
    jag har typ inga sd längre men känner hur bebis borrar ner sig i beckenet....hoppas det är fixerat nästa vecka hos bm :)

Frökenolson: du sa att man bär flickor lågt...alla säger att jag har en pojkmage men den e ju superlåg...vet inte heller vad som gömmer sig där inne men jag tror på pojke och mannen tror flicka... 
    jag har en typisk pojkmage, och jag bär den superlågt som du.  Vi vet att det är en pojke.
  • flieo
    Mikkan90 skrev 2011-12-13 18:35:35 följande:

Min mage i vecka 35+3.

flieo: Vilket fint  linne, vad har du köpt den?

Tack så jättemycket! Tunikan har jag köpt på HM webshop, såg att dom hade rea på den nu ( MAMA) skynda och kolla! :)

kram    
  • Frökenolson
    Majskorn skrev 2011-12-13 11:06:21 följande:

Jag bär ännu lägre, de finns ju så mycket sägner, men en pojkmage syns inte bakifrån sägs det, utan pekar bara frammåt.. Ska bli så spännande sen när vi vet vad alla fått, så mycket spekulationer som alla runtikring har och en själv för den delen =)
  • Theo2010

Jag bar min son väldigt lågt. Och de syntes inte bakifrån plus att de syntes inte alls förutom att de fanns en liten mage där i fram. :) men de är olika för alla. Dottern (nu) bär jag nog med hela kroppen o hon ligger inte alls så långt ner som sonen. :)

Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"