• LillaEko

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Tänkte att vi måste ju även ha en tråd med bilder på våra magar, Gravid

Så varsågod, bara att lägga upp bilder när ni känner er redo.

Adressen tillbaka till forumtråden Januaribebis 2012:

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m58655264.html

• Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
  • Frökenolson
    Majskorn skrev 2011-12-03 14:19:54 följande:
    vecka 34 (33+5) inte långt kvar nu

Skönt att se en uppdatering från dig, tänkte häromdagen att jag inte sett något inlägg på ett tag, hur går det med liten, sparkas/bökas det för fullt...?
  • partouze

Lite på min lilla magge  som tagit raketfart senaste veckan =) den senaste är tagen igår =)

BF 12/1-2012 <3
  • Majskorn
    Frökenolson skrev 2011-12-03 14:49:26 följande:
    Skönt att se en uppdatering från dig, tänkte häromdagen att jag inte sett något inlägg på ett tag, hur går det med liten, sparkas/bökas det för fullt...?

Ja min lilla ninja ligger aldrig still känns det som...är dock nte lika knuffigt som innan men jag känner ju rörelser konstant och det pekar ut nåt nästan jämt :)  men det är bara mysigt! Mindre mysigt är att jag svullnat i händer och fötter....riktigt jobbigt :( Idag har jag haft typ "mensvärk" sen jag vaknade...och lite sd emellanåt...det är väl det jobbiga kvar nu, samtidigt som man väntar och längtar så hoppas jag att liten stannar där inne till nyår!
  • Serendipitet

Vecka 34+6, alltså i morgon är jag i vecka 35+0 och om jag jämför med alla andra fina gravidmagar så är min liten. Ändå är det en normalstor bebis som gömmer sig i min mage (bara -5%). Hon ligger långt ned och högt upp men inte så mycket ut ;) Känner mig dock större än jag ser ut :P Någon mer som har liten mage?
  • Fridaj

Japp då har man gått in i vecka 34.

Magen växer och jag mår fin fint.

Bebis lever loppan i magen med så det blir nog en livlig rackare som kikar ut om ett par veckor :D

/Frida
  • Fridaj
    GoodEnough mom skrev 2011-12-05 20:02:30 följande:

Vecka 34+6, alltså i morgon är jag i vecka 35+0 och om jag jämför med alla andra fina gravidmagar så är min liten. Ändå är det en normalstor bebis som gömmer sig i min mage (bara -5%). Hon ligger långt ned och högt upp men inte så mycket ut ;) Känner mig dock större än jag ser ut :P Någon mer som har liten mage?
    Åh vilken liten söt mage du har!
    /Frida
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"