• LillaEko

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Tänkte att vi måste ju även ha en tråd med bilder på våra magar, Gravid

Så varsågod, bara att lägga upp bilder när ni känner er redo.

Adressen tillbaka till forumtråden Januaribebis 2012:

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m58655264.html

• Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
  • Carolaj83

var ett tag sedan ja la in bild, tagen idag, vecka 35 (34+6)

Rasmus 061219*Nora 081209* Trean januari 2012
  • elinson

En liten uppdatering av magen, var en stund sedan jag lade ut en bild nu. Tycker magen min är stor nu, den växer rakt ut och ger mig ryggont och ömma revben, men det är väl smällar man får ta med 160cm över havet. 

v33+5

• roxylady
    Haanky skrev 2011-12-11 22:02:11 följande:
    ååå sötnos!! vad fin bilden blevannars brukarman bara få se en närbild på ansiktet men här ser man ju lite mer :)
    Ja men visst är han? Tycker också det. Hon var duktig på tittut kliniken. Min sambo tycker sig kunna se att han har min näsa hihi! Häftigt vad man kan göra med dagens teknik!
  • Haanky
    roxylady skrev 2011-12-11 23:06:11 följande:
    Ja men visst är han? Tycker också det. Hon var duktig på tittut kliniken. Min sambo tycker sig kunna se att han har min näsa hihi! Häftigt vad man kan göra med dagens teknik!

Ja det är helt otroligt vad man kan göra !! Vi är med sugna på att göra ett 3D ljud men har inte de pengarna över just nu... Ska försöka få med min bm att få ett tillväxt ultraljud iaf vi har inte det som rutin hos oss nämligen
  • Frökenolson
    elinson skrev 2011-12-11 22:47:42 följande:
    En liten uppdatering av magen, var en stund sedan jag lade ut en bild nu. Tycker magen min är stor nu, den växer rakt ut och ger mig ryggont och ömma revben, men det är väl smällar man får ta med 160cm över havet. 

v33+5

Vi är nästan lika långa du och jag. tycker det är kul att se hur olika magar man har ändå.. Min är så långt ner har varit hela tiden, din är fin och hög, som du säger rakt ut =)
    Håller med om revbenen, det känns att de "töjs" ut ordentligt, tänk hur vi känner om några veckor.
    Jag är i v.36+5 idag... 

• elinson
    Frökenolson skrev 2011-12-12 08:11:51 följande:
    Vi är nästan lika långa du och jag. tycker det är kul att se hur olika magar man har ändå.. Min är så långt ner har varit hela tiden, din är fin och hög, som du säger rakt ut =)
    Håller med om revbenen, det känns att de "töjs" ut ordentligt, tänk hur vi känner om några veckor.
    Jag är i v.36+5 idag... 

haha ja det ser verkligen olika ut ;) Men fina!

Väntar du flicka eller pojke? Dom där "som-vet-och-kan-allt" säger att jag har en typisk pojkmage och vi väntar ju en pojke så är har dom rätt. 
  • flieo

Magen igår i vecka 36+3!
    Nu är det inte långt kvar!

Har ni mycket sammandragningar?  

• Frökenolson
    elinson skrev 2011-12-12 08:43:55 följande:
    haha ja det ser verkligen olika ut ;) Men fina!

Väntar du flicka eller pojke? Dom där "som-vet-och-kan-allt" säger att jag har en typisk pojkmage och vi väntar ju en pojke så är har dom rätt. 

jag vet inte vem som bor i magen, tror på pojke, och har fått mycket olika kommentarer om pojk vs flickmage..
    det sägs ju att man bär flickor lågt, men  jag vet inte jag...
    Inom en månad borde liten tittat ut så man vet.
    Har kännt mej konstig de senaste dagarna, vet inte om det har med min förkylning att göra eller om det är ngt på G...
    Vi får väl se... 
  • Btrix

Hoppas ni alla mår bra med era fiina magar!!

35+0 idag.

BM-besök:
    Hjlj: 138 vaken!
    Pglukos: 6.8
    Blt: 100/65 
    Hb: 115
    Vikt: + 12kg 
    Sf: 35 

Har lagt sig rätt!! Legat i säte fram tills igår. 

Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"