• LillaEko

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Tänkte att vi måste ju även ha en tråd med bilder på våra magar, Gravid

Så varsågod, bara att lägga upp bilder när ni känner er redo.

Adressen tillbaka till forumtråden Januaribebis 2012:

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m58655264.html

• Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
  • roxylady
    Alltochinget skrev 2011-12-08 14:17:37 följande:
    Ja, jag kan inte klaga. Här vänds det hej vilt på nätterna och jag kan fortfarande sova i min vanliga ställning (på sidan, typ framstupa sidoläge eller vad det heter) Solig  Har hört från andra som varit gravida: "I slutet kommer du bara kunna sova på rygg" så jag har varit rädd för det för så kan jag verkligen inte sova. Men än så länge går sidan bra.
    Gött! Jag kan ju iofs också vända på mig men det är liiiite småjobbigt vissa nätter På rygg? Men det sägs ju att det är då man ligger på den här venen i ryggen så man blir yr?? Jag blev det nån natt. Antar att det beror på hur bebis ligger
  • Alltochinget
    roxylady skrev 2011-12-08 14:29:34 följande:
    Gött! Jag kan ju iofs också vända på mig men det är liiiite småjobbigt vissa nätter På rygg? Men det sägs ju att det är då man ligger på den här venen i ryggen så man blir yr?? Jag blev det nån natt. Antar att det beror på hur bebis ligger
    Ja, det är det som sagts till mig. Men jag hoppas jag kan fortsätta att ligga på sidan resten av graviditeten Glad
    Hoppas myran vill stanna i magen till januari <3
  • roxylady
    Alltochinget skrev 2011-12-08 14:34:34 följande:
    Ja, det är det som sagts till mig. Men jag hoppas jag kan fortsätta att ligga på sidan resten av graviditeten Glad
    Tror då jag inte kommer vara några problem alls De flesta jag känner säger att det är det enda sättet de kunnat ligga på graviditeten igenom
  • minjalin

Samma här. Har inte hört nån som klarat att ligga på rygg sista tiden och här går det inte mer än en liten liten stund :P Armarna har börjat domna när jag sover på sidan så det går inte att sova bekvämt på nåt sätt längre men bara 5 veckor kvar!!!! Fina magar ni har allihopa! Jag ska försöka ta en bild imorn eller på lördag :)

• Ananas

Jag sover endel på rygg och har inga problem med det än så länge, men så är jag bara i vecka 34 (33+1) än så länge.

• Bebben86

Jag är i v 35 och kan sova på ryggen och båda sidorna utan problem. Även lite halvt på mage, med ena benet uppe liksom.

Jobbigt ändå tycker jag - som annars alltid ligger på magen..

• shadowstorm

Sover jag på rygg vaknar jag stup i kvarten med magsaft i hela munnen. INGEN höjdare vill jag lova ;P Så det är sidorna som gäller och för vända mig tar jag hjälp utav sängen annars går det ej :P

• Majskorn

Nu börjar hela jag svullna...hooters-linnet sitter som det ska...sjukt sexig! v 34+5

Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"