• LillaEko

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Tänkte att vi måste ju även ha en tråd med bilder på våra magar, Gravid

Så varsågod, bara att lägga upp bilder när ni känner er redo.

Adressen tillbaka till forumtråden Januaribebis 2012:

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m58655264.html

• Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
  • Haanky
    shadowstorm skrev 2011-12-08 23:59:02 följande:
    Sover jag på rygg vaknar jag stup i kvarten med magsaft i hela munnen. INGEN höjdare vill jag lova ;P Så det är sidorna som gäller och för vända mig tar jag hjälp utav sängen annars går det ej :P

så är det för mig med!!! ushaa!!
  • roxylady

Inte riktigt magbild kanske.. men när jag var i v26+6 så var jag inne på ett 3D/4D UL. Kom inte på hur jag skulle beskära bilden i min dator.. men här är den klar iaf. Visst var det sött?

• Frökensvensson
    roxylady skrev 2011-12-11 00:00:24 följande:
    Inte riktigt magbild kanske.. men när jag var i v26+6 så var jag inne på ett 3D/4D UL. Kom inte på hur jag skulle beskära bilden i min dator.. men här är den klar iaf. Visst var det sött?

Skulle med göra ett 3D/4D UL men min lille grabb ville inte visa ansiktet så det blev ingen bra bild alls! Men tur jag gjorde det för då upptäcktes hans Hydronefros( utvidgat njurbäcken)

Här är en bild på min mage i v 33(32+0) Min katts prickiga rumpa kom visst med på bilden också Glad

• Frökensvensson

Jättesöt bild förresten!Skrattande
  • roxylady
    Alltochinget skrev 2011-12-11 09:31:48 följande:
    Häftigt! Så söt :)
    Hihi ja det var häftigt! Ja tänk att man kan va så söt!
    Frökensvensson skrev 2011-12-11 10:26:35 följande:
    Skulle med göra ett 3D/4D UL men min lille grabb ville inte visa ansiktet så det blev ingen bra bild alls! Men tur jag gjorde det för då upptäcktes hans Hydronefros( utvidgat njurbäcken)

Här är en bild på min mage i v 33(32+0) Min katts prickiga rumpa kom visst med på bilden också Glad
    Åh ja men så var det för oss också först! Navelsträngen låg helt ivägen så det tog ett tag innan vi fick en bra bild! Okej.. ja men det var ju bra att de hittade det i alla fall. Vad innebär det? Är det något som kan bli bättre med tiden? Hoppas!!!

Fin mage också
  • bumbi 84

Så söt!
    Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf 120112
  • Haanky

ååå sötnos!! vad fin bilden blevannars brukarman bara få se en närbild på ansiktet men här ser man ju lite mer :)
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"