• LillaEko

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Tänkte att vi måste ju även ha en tråd med bilder på våra magar, Gravid

Så varsågod, bara att lägga upp bilder när ni känner er redo.

Adressen tillbaka till forumtråden Januaribebis 2012:

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m58655264.html

• Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
  • Serendipitet
    Fridaj skrev 2011-12-05 20:39:32 följande:
    Åh vilken liten söt mage du har!

Tack, men jag önskar att den var lite större! Du har med en väldigt fin mage, du och alla andra här i tråden :)
  • Tärning6

Magen v33+6
    Tänkte att det var dags att bjussa på en bild eller två igen men hua så hela jag ser ut,
    Har precis innan denna bild målat den blivande barnkammaren eller i alla fall första målningen *
    Målade i dag
  • Haanky
    Prinzessan skrev 2011-12-06 18:01:44 följande:
    Vi tog en lite gullig bild med min ena kisse :) V.36

fin bild!!! hihih katten ser ut att somna :D
  • Alltochinget

Vilka fina magar ni har allihopa. Kul att se att det kan vara sån skillnad i storlekSkrattande

Här kommer en bild på min lilla mage från förra veckan i vecka 33 (32+). Lägger inte upp bild så ofta eftersom jag skriver från min iphone men nu sitter jag faktiskt vid datorn. Ska egentligen plugga men slinter in på lite annat iblandFlört 
    Ja, jag tycker fortfarande att jag är liten, fast alldeles lagom liten Glad Får se vad som händer de sista 6-7 veckorna. Kanske exploderar! Bebis uppskattades ju väga ca 2240 gram förra veckan så 1-1.5 kg ska han väl säkert lägga på sig innan BF 23 januari.

Hoppas myran vill stanna i magen till januari <3
  • roxylady
    Alltochinget skrev 2011-12-08 13:06:21 följande:
    Vilka fina magar ni har allihopa. Kul att se att det kan vara sån skillnad i storlekSkrattande

Här kommer en bild på min lilla mage från förra veckan i vecka 33 (32+). Lägger inte upp bild så ofta eftersom jag skriver från min iphone men nu sitter jag faktiskt vid datorn. Ska egentligen plugga men slinter in på lite annat iblandFlört 
    Ja, jag tycker fortfarande att jag är liten, fast alldeles lagom liten Glad Får se vad som händer de sista 6-7 veckorna. Kanske exploderar! Bebis uppskattades ju väga ca 2240 gram förra veckan så 1-1.5 kg ska han väl säkert lägga på sig innan BF 23 januari.

Du ska vara toknöjd Det lär ju vara ganska så enkelt för dig att vända på dig i sängen fortfarande iaf? Jättefin mage!!
  • Prinzessan
    Haanky skrev 2011-12-07 20:32:29 följande:
    fin bild!!! hihih katten ser ut att somna :D
    Tack :) Han är en riktig njutar-katt och det är jätteovanligt att han kommer med på kort när han tittar :) Är riktigt nöjd :)
  • Alltochinget
    roxylady skrev 2011-12-08 13:25:07 följande:
    Du ska vara toknöjd Det lär ju vara ganska så enkelt för dig att vända på dig i sängen fortfarande iaf? Jättefin mage!!
    Ja, jag kan inte klaga. Här vänds det hej vilt på nätterna och jag kan fortfarande sova i min vanliga ställning (på sidan, typ framstupa sidoläge eller vad det heter) Solig  Har hört från andra som varit gravida: "I slutet kommer du bara kunna sova på rygg" så jag har varit rädd för det för så kan jag verkligen inte sova. Men än så länge går sidan bra.
  • Alltochinget
    roxylady skrev 2011-12-08 13:25:07 följande:
    Jättefin mage!!
    Tack föresten Glad och detsamma till dig.
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"