• LillaEko

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Tänkte att vi måste ju även ha en tråd med bilder på våra magar, Gravid

Så varsågod, bara att lägga upp bilder när ni känner er redo.

Adressen tillbaka till forumtråden Januaribebis 2012:

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m58655264.html

• Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
  • Mysgrodan
    Stellan skrev 2011-05-20 08:26:29 följande:
    Tycker definitvt att det ser ut som lite bebisput under naveln : ) 
    Ska försöka få in en bild, om jag kan luska ut hur man gör........ 
    Ja, jag hoppas verkligen att det börjar puta snart. Vill ha en fin gravidmage!! Skrattande

Det finns en knapp med "ladda upp en bild" nedanför där du skriver inlägget. Första gången funkade det inte för mig och då var tydligen bilden för stor så jag gjorde den lite mindre. Då funkade det. Glad Lycka till!
    Ser framemot ditt foto!
  • Stellan

Lilla maggen i vecka 7. Har ganska putig mage, men försöker både sträcka mig och dra in den : ) 

• Mysgrodan
    Stellan skrev 2011-05-20 10:09:43 följande:
    Lilla maggen i vecka 7. Har ganska putig mage, men försöker både sträcka mig och dra in den : ) 

WOW!! Den ser verkligen ut som en gravidmage! Jag vill oxå ha!! Gravid
  • sandy87

Vecka 7+0 (om dom inte ändrar datum den 27/5)

• Mysgrodan
    sandy87 skrev 2011-05-20 10:17:09 följande:
    Vecka 7+0 (om dom inte ändrar datum den 27/5)

Åhhh vad avundsjuk jag blir!! SoligVarför är inte min mage större? Är ju iofs bara i vecka 6 (5+2) men ändå? Inte tror jag att det hinner hända SÅ mycket på så kort tid? Kan det vara nåt fel tro? Har dessutom typ inga symptom förutom lite molvärk ibland och jätteömma bröst. Gud vad man blir nojig!! Skrattande
  • sandy87

Mysgrodan- Var glad för det, så hade jag oxå bara tills för tre dagar sen...
    Då önskade jag mig illamående mm, å det har jag fått så det räcker å blir över, mår som ett slakt... ingen hitt!
    Magen kommer ska du se, jag har svårt för att dölja det, vill ju inte att jobb osv ska veta så här tidigt.. lite jobbigt.. 

• Stellan
    Tror helt enkelt att jag iaf har ett grövre lagar med värmande späck på magen, medans du ser slankare ut : ) Min minibebis på 1 centimeter petar ju bara ut grundmagen lite längre!!
  • Mysgrodan
    sandy87 skrev 2011-05-20 10:24:08 följande:
    Mysgrodan- Var glad för det, så hade jag oxå bara tills för tre dagar sen...
    Då önskade jag mig illamående mm, å det har jag fått så det räcker å blir över, mår som ett slakt... ingen hitt!
    Magen kommer ska du se, jag har svårt för att dölja det, vill ju inte att jobb osv ska veta så här tidigt.. lite jobbigt.. 
    Antar att jag kommer att tycka som du då det väl sätter igång, men just nu skulle jag bara vilja ha några tecken på att allt är normalt och jag verkligen ÄR gravid Skrattande Man blir ju som sagt väldigt nojig! Verkar som att det är jättevanligt med missfall.

Skulle nästan önska att jag får svårt att dölja magen för då måste man ju berätta. Vill så gärna att hela världen ska veta om att vi ska ha barn! Solig Fast det är klart att om nåt går fel så är det ju bäst att bara dom närmsta visste om det. Aja, vill bara att tiden inte ska gå så jäkla sakta! Skrattande
  • Mysgrodan
    Stellan skrev 2011-05-20 10:25:38 följande:
    Tror helt enkelt att jag iaf har ett grövre lagar med värmande späck på magen, medans du ser slankare ut : ) Min minibebis på 1 centimeter petar ju bara ut grundmagen lite längre!!
    Ja, kanske....men man ser ju ändå att det putar. Skrattande
  • Stellan
    Mysgrodan skrev 2011-05-20 10:35:37 följande:
    Ja, kanske....men man ser ju ändå att det putar. Skrattande
    Tack, ja det putar lite, och det känns supermysigt, men jag är som dig, orolig för missfall och undrar om allt är normalt. Får se på vul nästa onsdag!
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"