• Dreams Never Ends

Varför sola topless?

Varför vill man sola topless?

Att man vill bli brun på brösten är^ju ingen bra förklaring. Jag vill också bli brun på hela kroppen, jag HATAR vita linjer efter bikinin, men ska jag sola naken för det? Nej!

Jag blir inte störd av att folk solar topless, men det gör mig typ.. besviken på mänsligheten!!!
    Har ni verkligen ingen respekt för era kroppar? Känner ni ingen som helst känsla av att ha något privat?

Och varför solar ni topless-solare aldrig topless i Sverige men gör det utomlands?

• Svar på tråden Varför sola topless?
  • Marängen86

Ts, får du ens ha badkläder (bikini eller badräkt) på dig på stranden för din man? Har inget emot kvinnor med slöja som badar med sina kläder på, däremot ogillar jag starkt när man fördömer andra.

• HäckHäxan
    babbelina skrev 2011-05-19 22:02:25 följande:
    Ja jag tycker offentligt visande av arslet är rätt äckligt men tycker ändå att amma offentligt är helt ok om folk vill det.
    Känner du många som offentligt visar rumpan? De jag sett som har den vanan är mest tonårsgrabbar som inte har råd med skärp eller jag misstänker att det är så det ligger till för de har byxorna nedanför rumpan
    Waiting for the right man, meanwhile, having a great time with the wrong ones!
  • sten1

Jag tycker det är så tråkigt att Sverige ska bli som alla andra länder och att alla ska vara pryda och skämmas över sina kroppar! Jag gillade "den svenska synden" och att folk inte dolde sina kroppar så noga på 70- och 80-talen. Nu har alla gått och blivit värsta moraltanterna! Det klankas på amning och det klankas på solning och det klankas till och med på nakna småbarn.

• nousette

man skäms väl inte för sin kropp bara för att man vill dölja brösten. Jag tycker att det är respektlöst att vara topless på stranden.. Liten får man väl spara till fantasin och alla är inte intresserade av att se andra bröst...

• annmin

nu tycker väl jag att en blöt liten bikini inte lämnar speciellt mycket till fantasin... men kanske för sådana som inte sett så många nakna bröst? Vilka det nu kan vara i dagens samhälle...

• Kimona

Men det beror väl på vart man solar?
    Man kan ju sola hemma på balkongen/i trädgården utan att någon ser en?

• Louvre
    annmin skrev 2011-05-20 00:53:59 följande:
    nu tycker väl jag att en blöt liten bikini inte lämnar speciellt mycket till fantasin... men kanske för sådana som inte sett så många nakna bröst? Vilka det nu kan vara i dagens samhälle...
    Haha, ja eller hur
  • LucyStacy
    nousette skrev 2011-05-20 00:29:01 följande:

man skäms väl inte för sin kropp bara för att man vill dölja brösten. Jag tycker att det är respektlöst att vara topless på stranden.. Liten får man väl spara till fantasin och alla är inte intresserade av att se andra bröst..

Går du runt och fantiserar om alla på stranden? Är det därför du är upprörd? Du får väl helt enkelt gå fram till folk och säga: "Du, jag vill fantisera om mjölkbehållarna du har. Så skulle du vilja se till att skyla dem."
  • Davinia

haha! på stranden helt ok, på konsum? Nej, kanske inte... Gillar inte män som går utan tröja i mataffärer eller caféer heller faktiskt....

Svar på tråden Varför sola topless?