• Dreams Never Ends

Varför sola topless?

Varför vill man sola topless?

Att man vill bli brun på brösten är^ju ingen bra förklaring. Jag vill också bli brun på hela kroppen, jag HATAR vita linjer efter bikinin, men ska jag sola naken för det? Nej!

Jag blir inte störd av att folk solar topless, men det gör mig typ.. besviken på mänsligheten!!!
    Har ni verkligen ingen respekt för era kroppar? Känner ni ingen som helst känsla av att ha något privat?

Och varför solar ni topless-solare aldrig topless i Sverige men gör det utomlands?

• Svar på tråden Varför sola topless?
  • Kelly1994

Att ha respekt för kroppen handlar väl inte om att gömma den utan att göra vad man själv vill med den och inte se på sig själv som en porrtidningsmodell när man ligger och solar. 

• BeccaStina

Jag älskar att sola naken, Jag skämms inte även om jag har fått 2 barn och min kropp är både hängig och degig, att gömma sig bakom bikini och baddräkt är väl mer täcken på att man inte älskar sig själv.

Jag har respekt för min kropp och mig själv, jag älskar att sola naken/toppless skall jag då inte göra som JAG vill? eller ska jag tvingas gömma mig precis som om jag bör skämmas?? Nej ha mer respekt och älska dig själv mer och gör som du SJÄLV vill och inte vad andra tycker du borde!!

beccastina.blogg.se - mamma till två fantastiska pojkar <3
  • dropintheocean

För att jag gillar flasha boobsen så män kan kolla nä skämtar bara men ärligt ser inget fel med det precis som med att folk har bikini behån på sig

• LucyStacy
    Dreams Never Ends skrev 2011-05-19 11:52:15 följande:
    Varför vill man sola topless?

Att man vill bli brun på brösten är^ju ingen bra förklaring. Jag vill också bli brun på hela kroppen, jag HATAR vita linjer efter bikinin, men ska jag sola naken för det? Nej!

Jag blir inte störd av att folk solar topless, men det gör mig typ.. besviken på mänsligheten!!!
    Har ni verkligen ingen respekt för era kroppar? Känner ni ingen som helst känsla av att ha något privat?

Och varför solar ni topless-solare aldrig topless i Sverige men gör det utomlands?
    Varför kollar du?
  • JuliaDufva

Men det är ju så härligt att vara barbröstad! Och som någon skrev tidigare, att komma upp ur badet med blöt och kall bikini, ta av sig den och känna hur solen värmer tuttarna är så obeskrivligt skönt! Fasen vad jag längtar efter sommar och sol nu.

Det är som det är och det blir som det blir
  • neeext

Alla kvinnor älskar uppmärksamhet. Det är sanning och inget påstående.

• LucyStacy

Du skulle aldrig ha skrivit en sådan trådstart. Denna tråd får mig att vilja sola HELNÄCK och slänga bikinin all världens väg. Bajbaj, bikinin.

• Lilia

Känner du likadant då män bara har badbyxor på sig?

• Hugful80
    snorkan skrev 2011-05-19 11:57:20 följande:
    Vill inte visa upp mig för  äckliga gubbar som sitter och smyg runkar under badlakarnet.
    Brukar de göra det? Vad har du för belägg för påståendet?
    För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras
Svar på tråden Varför sola topless?