Inlägg från: Passionsfrukt |Visa alla inlägg
  • Passionsfrukt

SoA

HäxanSurtant skrev 2011-05-21 20:23:06 följande:
    *återupplivar* Hjärta
    Tack, jag känner mig upplivad. Very much so!
    Alltså Jax har klippt sig... jag vet inte vad jag tycker om saken. Iofs behöver jag inte tycka nåt om saken då han ändå inte är favoriten Flört
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-21 20:25:42 följande:
    lite kul dock då de sprajar på tigs tatueringar

hoppas att juicie rakar sig igen sedan då de inte behöver synas att de suttit inne länge
    Ja! Han ska vara rakad!

Tycker annars dom som fixar deras ink borde ha en eloge. Tänk att hela tiden lägga på samma tatueringar. Duktigt folk!
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-21 20:28:40 följande:
    smart.. härdatglas då men nog skulle det se lamt ut?!
    Det skulle kanske ta bort effekten lite men om alternativet är att snidningen blir totalt fucked-up pga matrester och katter som tycker det är skitbra att gnaga på kanterna, så är ju glasskiva ganska ok ändå.
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-21 20:29:42 följande:
    dom har ju iof mallar, men att få det på rätt ställa.. tur att alla tatueringar inte behövs helatiden.. alla ryggtavlorna lär ju ta lite "bläck"
    Men förstör inte illusionen för mig nu Förvånad Ingalunda fan har dom mallar, dom lagar allt själv, varje dag, för hand! Med förstoringsglas och måttband!
    *gråter en skvätt*
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-21 20:31:04 följande:
    ja, jo.. annars kan man ha det som matsalsbord, i matsale äter man ju sällan ändå
    Jag har inte ens en matsal, bor på 35 kvm. Tror det där bordet skulle ta upp hela lägenheten i anspråk Men jag kunde ställa det hos min far tills jag har en matsal!
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-21 20:32:51 följande:
    sorry.. tyckte bara att det sågutså på bilden med tig att de lagt en mall på hans arm.. såg nog fel.. sorry
    Jomen klart de har mallar... jag tycker bara om att inbilla mig att allt är på riktigt Skrattande
  • Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 20:36:20 följande:
    hehe min första lya var på 37 kvm, mitt köksbord var ett runt med iläggsskiva... stort.. men så hade jag ändå ett ganska stort kök....

Nu bor jag i ett litet hus på 90kvm och det räcker ändå inte till alla möbler och saker... Mitt köksbord är nån antik historia med lejontassar på (tror de är antikt iaf) ser ruggigt gammalt ut och på det äter vi våra måltider, jag och min treåring.. är det helgerån då kanske
    Jag har precis fått fast anställning inom min egen bransch så snart blir det till att köpa eget, om nåt år. Ser fram emot det, det är ju lite jobbigt att bo så litet. Har hela lägenheten full med saker, och då har jag verkligen rensat ordentligt för att inte ha en massa onödigt Obestämd
  • Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 20:38:33 följande:
    Föresten varför skall katter tugga på allt???? Nu tuggar mina inte på möblerna men på allt annat, en älskar stickade saker, den andra gummi eller silkon saker och den tredje verkar inte utvecklat någon fetish ännu....
    Min stora tuggar på typ inget, den lilla tuggar på ALLT, inklusive mina fingrar klockan sex på morgonen. Toaborsten, papper, möbler, stora kattens svans, mina tår, kläder, sin egen svans, allt hon hittar på golvet inklusive kristaller från kattsanden...
    Stickat lär ju vara vanligt, lilltjejen har totalramponerat en filt jag haft på sängen, hon har tuggat och sugit sönder den totalt Skrattande
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-21 20:38:26 följande:
    dom tatuerade dem på rickt inför första avsnittet och sedan var det klart.. nu får de ha dem forever
    På tal om mannamod Glad Det är till att get into character då man tatuerar sig permanent.
Svar på tråden SoA