Inlägg från: Passionsfrukt |Visa alla inlägg
  • Passionsfrukt

SoA

HäxanSurtant skrev 2011-05-21 20:40:35 följande:
    Men det blir så med lite utrymme.. Hos mig blir det så ändå, jag är som en hamster, samlar på allt, det kan faktiskt vara bra att ha...

Har massor av böcker om feng shu och liknande, men vad hjälper det att jag läser dom hundra gånger
    Jag är slit-och-slängare (tyvärr) men nog fan samlas det saker här för det...
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-21 20:42:54 följande:
    jepp.. särskilt den på ryggen.. eller han med hakkorset på bringan HAHA
    Eller Happy med sina smileys... ja gud så det skulle se ut. Har inte Chibs annars en gammaldags kassett tatuerad på bringan? Vadfan har han den för?
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 20:43:01 följande:
    Jag vill egentligen aldrig bo stort, för när barnen sen flyttar blir det liksom så tomt och öde, bättre att knö lite och ändå må bra i hemmet senare också *min filosofi*
    Det är jättesmart tänkt! En kompis är uppvuxen i världens största villa med tre våningar, enorm trädgård + sommarställe. Nu när alla barnen är utflugna bor föräldrarna kvar, de vägrar flytta (vilket jag fattar för det är jättefint ställe) men shit vad tomt det måste vara med alla tysta rum och så mycket arbete det måste vara med trädgården, huset och dessutom sommarstället!
  • Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 20:43:35 följande:
    {#emotions_dlg.flower} Grattis till jobbet föresten {#emotions_dlg.flower}

Glömde det i förra inlägget Skäms
    Tack snälla! Jag är asnöjd, det har varit svårt att få jobb i min bransch men nu äntligenäntligenäntligen har jag fått och kan börja planera lite för framtiden! Solig

Wohoo, jag hittade Dr Pepper i kylen! Kanske jag får unna mig lite läsk trots att jag tränat? Brukar inte äta nåt "onyttigt" efter träningar... men det är ju lördag! Och det är ett glas kvar...
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-21 20:47:33 följande:
    har han? det har jag inet sett..
    Ser ut som en kassett... www.ugo.com/therush/images/articles/filip-chibs-telford-141/main.jpg
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 20:46:20 följande:
    Mmm precis så gör min mellakatt och han blir ändå 2 iår... han äter även filt, alltså tyget filt, köpte en skitfräck mössa i röd filt och gissa den har ett hål  Skrikandes Den andra som äter silkon äter gärna nappar, dropstopp grejorna i muggar och allt annat i gummi,plast eller silikon, *livsfarligt*  Man kan säga att min dotter slutade med napp rätt tidigt, katten åt upp alla, har en Ikeaburk med lock på där jag kastade ner många av dom.... Folk skrattar när det ser den i matrummet, jag bara vägrar slänga dom.. och det ger andra med småbarn en påminnelse om vad som händer om de lämmnar en napp utan tillsyn här
    Lilltjejen skulle garanterat käka nappar också om här blott fanns några. Som det är nu får hon hålla tillgodo med resten av hushållet Skrattande Allt möjligt hittar de minsann på och vi bara låter dom...
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-21 20:48:19 följande:
    haha.. nästa sommar då vi åker tillsammans så gör vi lika tatueringar allihop.. ryggtavlor
    Yes!
  • Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 20:48:39 följande:
    Jag pysslar ju en del med målande och sånt där skumt skapande och jag sparar allt jag får visioner om eller för..... Nu har jag dock ett rum att samla allt i.... men det hjälps inte riktigt, jag är rörig av naturen tror jag...

Stackars den man som väljer att leva med mig Förvånad
    Antingen hittar du en annan konstnärssjäl eller så hittar du någon som är mer än jävligt förstående Skrattande
    Jag har alltid varit hemskt pedantisk och mitt ex var så.jävla.stökig.att.jag.fick.fucking.damp. Vi var ihop i fem år men hann aldrig flytta ihop, men jag är fan glad att vi inte gjorde det. Hade slutat med att jag blivit bitter över att hela tiden behöva plocka upp efter honom.
  • Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 20:55:00 följande:
    Tycker nog du kan njuta av det där glaset... Dr pepper *nostalgitrippar lite till barndomens gårdsten och alla basket matcher*

alltid pepper efteråt

Skönt att kunna få planera lite framåt!!!  Solig
    Dr Pepper fanns inte i Finland förrän på typ mitten/slutet av 90-talet Skrattande Iaf inte där jag bor, inte i vanliga mataffärer. Smakade det första gången i Sverige.
  • Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 20:56:23 följande:
    På riktigt utan minsta ironi, så har jag faktiskt tänkt göra en rygg tavla med ett motiv jag inte målat själv. Hittade ansikten på älvor som jag tänkte ha på ryggen ihop med lite rankor och annat, bara svart vitt och skuggor typ.
    Jag är också jättesugen på nånting på ryggen. Eftersom jag tränar kinesisk kampsport har jag funderat på yin&yang (egentligen gillar jag inte yin&yang men det passar med sporten) och jag skulle ha en kompis att rita delarna som en vit katt och en svart katt som "jagar" varandra... jag har en svart och en vit katt Glad
    varfördåför skrev 2011-05-21 20:57:17 följande:
    coolt.. jag ahr en trmpstamp
    Jag tycker tramp stamp är ganska snyggt, beroende på motivet förstås. Fattar inte varför alla på FL hatar det så förbannat.
  • Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 21:02:00 följande:
    Nej ingen mer lidande konstnär i detta hem. Det räcker med mig, måste ju ha någon som balanserar upp mig liksom.... Kanske en datakille, för sånt e jag helt kass på Ingen pedant, men någon som gillar att plocka. Själv röjer jag gärna med sällskap och jag röjer över allt tömmer varenda låda och allt har sin plats. Jag har sjuk koll trots röran och hittar typ allt ändå, så länge ingen annan flyttat på det, för då är jag körd

Mitt ex var bra på detta med att röja OCH jag har inte ont av att någon annan slämnger saker, så länge jag inte ser det
    Nån som balanserar upp är väldigt bra. Själv är jag väldigt hetsig så jag behöver nån som står stadigt med båda fötterna på jorden och säger åt mig att lugna ner mig ibland.
    varfördåför skrev 2011-05-21 21:02:39 följande:
    har en bild på min i galeriet.. den är inte snygg och den är sne och ful.. han som gjorde den var hög på "cola"
    Aj fan :/ jo den ser lite sned ut. Men jag tror faktiskt jag kommer och mördar er alla och tar över ert hus, sånt där vill jag också ha  Demon
Svar på tråden SoA