Inlägg från: Passionsfrukt |Visa alla inlägg
  • Passionsfrukt

SoA

HäxanSurtant skrev 2011-05-21 21:23:00 följande:
    Hur går det ihop med mjölk när så många finnar är laktosintoleranta???

Den heter säkert inte tuuuluuu bara nått liknande, jag minns aldrig namn
    Dom äter den inte, helt enkelt Dom äter nån halväcklig finsk choklad av annat fabrikat. Eller så äter dom ingen choklad alls, inte fan vet jag, känner typ inga laktosintoleranta
    Försöker komma på nåt som skulle heta nåt i stil med tuuluu men kommer inte på nåt
  • Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 21:25:26 följande:
    Nja jag skall ju tycka om det själv och det lär jag inte göra och jag lär inte skaffa en mage som jag tycker det klär på heller, för då blir jag smal och benig och det vill jag inte vara heller, ser sjuk ut då, på riktigt. Alltså det finns ju en del bilder på mig på min sida och jag trivs faktiskt ganska bar som jag ser ut
    Jag håller på tränar bort lovehandles till sommaren men till vintern kommer de likförbannat att dyka upp igen så jag vet inte hur aktuellt det är med tatueringar på de breddgraderna... men man kan ju alltid drömma.
  • Passionsfrukt

Alltså på tal om gårdagens diskussion om att irländare är heta... Sitter och lyssnar på This is a Rebel Song av Sinéad O'Connor. "I love you my hard Irishman, your rage is like a fist in my womb".
    Hett, någon? Drömmer

• Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 21:34:42 följande:
    Det är en brevlåda i min design, den är min mammas, hon ville ha en speciell brevlåda OCH det har dom, den enda zebrarandiga i hela jämtland tror jag

Okej är tyst, men för mig är det faktiskt "bara" att måla, det är min hobby, som min familj och vänner tycker jag skall utveckla med då
    Jo det är klart, om man håller på  med sånt så kan man ju det. Har många kompisar som är som att "jamen det är ju bara att göra" gällande olika kreativa saker. Funkar inte för mig. En kompis gör typ sina egna kläder av navelludd och ekologiskt odlad hampa och hon är som att "jamen dethär gjorde jag bara sådär en eftermiddag".
  • Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 21:36:59 följande:
    Tror förpackningen var röd, men ja kan har heeelt fel också *vore inte första gången* I min värld är syrrans gubbes bil grå när jag tänker och ändå är den marinblå varje gång jag ser den irl Skrikandes
    Dumle? Tupla? Så finns det ännu en som jag fan inte kommer på namnet på.. kanske Ahaa eller nåt sånt? Skrattande
    Jag har totalt kasst minne jag med, så det är lugnt {#emotions_dlg.flower}
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-21 21:37:31 följande:
    fan.. jagvar så säker på att jag sett hela chbs nintendo tatuering, men jag hittar den inte.. måste varit någon annan jag sett
    Hittar du den så ska vi ha läääääänk!
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-21 21:42:08 följande:
    jag har googlat på typ allt jag kommer på nu..
    jag satte också igång med att googla... nothing so far :/
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-21 21:46:58 följande:
    Det är många som har sådana dosor som tatuering, men jag hittar inte honom.. jag är så dålig på att söka.
    Jag är utbildad i att hitta stuff men jag hittar inte heller Skäms
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-21 21:53:58 följande:
    jag hittar inte, men jag hittade en tjej som facktiskt hade ett kasettband.. han kasnke har ett sådant ändå?
    Det kan vara antingen eller, jag vågar inte säga.
    Vart försvann alla?
Svar på tråden SoA