• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Bordeaux
    Goonie skrev 2011-05-26 10:13:27 följande:
    Nästan allt jag kollar på innehåller iaf en snygg karaktär. I need it! Tungan ute
    Me too I'm a woman.
    Behöver ju inte vara snygg råsexig går också bra
  • Goonie
    Bordeaux skrev 2011-05-26 10:17:46 följande:
    Me too I'm a woman.
    Behöver ju inte vara snygg råsexig går också bra
    Ja. Kan faktiskt inte komma på en enda serie eller film jag sett det senaste året (för att dra till med nåt) som INTE haft en snygging. Shit. Är det så att kvinnor behöver ha något ögongodis för att kolla på TV? Förvånad
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-26 10:21:24 följande:
    Ja. Kan faktiskt inte komma på en enda serie eller film jag sett det senaste året (för att dra till med nåt) som INTE haft en snygging. Shit. Är det så att kvinnor behöver ha något ögongodis för att kolla på TV? Förvånad
    eller så att kvinnor ser lite mer än bara ytan vilket gör att fler känns "snygga"
  • Bordeaux
    Goonie skrev 2011-05-26 10:21:24 följande:
    grattis!
    Jag har som sagt sett två avsnitt av en serie än så länge och jag rekommenderar det inte. Undrar om jag kan få gubben att kolla på House, skulle inte tro det dock.
  • Passionsfrukt

Omg hörni tjejer.
    Half-sack var precis hit med ett paket åt mig.
    Eller ja, det var en ung, lagom snygg man som påminde om Half-sack. Jag log lite extrabrett åt honom Skrattande Tur att jag hade sminkat mig extra idag + fixat håret, synd bara att jag inte hade hunnit klä mig än utan tog emot honom i ett inte så smickrande linne + trådslitna harembyxor för hemmabruk... samt noppiga tofflor...

• varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-26 10:43:27 följande:
    Omg hörni tjejer.
    Half-sack var precis hit med ett paket åt mig.
    Eller ja, det var en ung, lagom snygg man som påminde om Half-sack. Jag log lite extrabrett åt honom Skrattande Tur att jag hade sminkat mig extra idag + fixat håret, synd bara att jag inte hade hunnit klä mig än utan tog emot honom i ett inte så smickrande linne + trådslitna harembyxor för hemmabruk... samt noppiga tofflor...
    du skulle ha utbrutsit "prospect, you are alive!" och kastat dig om halsen på honom
  • varfördåför

hittade klippet med tig på bardisken.. då han säger i love you på slutet så låter det helt ärligt

• varfördåför

den här var lite mysig

• Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-26 11:49:29 följande:

" target="_blank">

hittade klippet med tig på bardisken.. då han säger i love you på slutet så låter det helt ärligt
    I'm in love Hjärta 
  • kg8

Usch, tittade på det sista klippet och blev alldeles full av saknad Får nog glo om säsong ett och två så fort jag flyttar hem...
    (bor borta nu, för vi håller på att renovera hemma...)