• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-31 09:18:22 följande:
    Men han har ju inga känslor! Han anstränger sig ju för att bete sig "som man ska". Det är creepy!
    det är ju det som är sexigt emd honom tror att många människor är så, men då man inte får höra deras tankar så fattar man det ju inte
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-31 09:20:32 följande:
    det är ju det som är sexigt emd honom tror att många människor är så, men då man inte får höra deras tankar så fattar man det ju inte
    Jo det är sant. Såg någon dokumentär om att det är många psykopater som blir chefer. Och det kan man ju förstå. Sen är det ju en del som sitter i fängelse också haha Tungan ute
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-31 09:24:22 följande:
    Jo det är sant. Såg någon dokumentär om att det är många psykopater som blir chefer. Och det kan man ju förstå. Sen är det ju en del som sitter i fängelse också haha Tungan ute
    sosiopater är det (är ju på fl.. måste rätta fast jag fattar vad du menar) dexter går från sosiopat till psykopat
    men sexig är han.. grym kropp.. lite för kort bara
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-31 09:34:04 följande:
    sosiopater är det (är ju på fl.. måste rätta fast jag fattar vad du menar) dexter går från sosiopat till psykopat
    men sexig är han.. grym kropp.. lite för kort bara
    Men näää.. psykopater också.
    Hittade två länkar och de är ju ganska lika, psykopater och sociopater:
     http://kaela.bloggplatsen.se/2009/12/06/2263237-vad-ar-en-sociopat/
    www.psykopat.se/kanna-igen-psykopat.php

Man känner säkert en drös av båda sorterna.

Har inte sett Dexters kropp heller. Är han kort? Det känns som att jag tittat på en tom ruta haha. 
  • varfördåför

psykopater är impulsiva derför blir de sällan chefer, sosiopater är beräknande och känslokalla därför kommer de hur långt de vill

• varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-31 09:39:46 följande:
    Men näää.. psykopater också.
    Hittade två länkar och de är ju ganska lika, psykopater och sociopater:
     kaela.bloggplatsen.se/2009/12/06/2263237-vad-.../
    www.psykopat.se/kanna-igen-psykopat.php

Man känner säkert en drös av båda sorterna.

Har inte sett Dexters kropp heller. Är han kort? Det känns som att jag tittat på en tom ruta haha. 
    såg honom i bar överkropp igår... mmmmm.. jag tror han är kort.. ser ut så om man genför med de andra..
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-31 09:43:08 följande:
    psykopater är impulsiva derför blir de sällan chefer, sosiopater är beräknande och känslokalla därför kommer de hur långt de vill
    Förvånad Vilken koll!
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-31 09:46:37 följande:
    Förvånad Vilken koll!
    hahaha.. klart jag tycker att psyket är intressant, och även droger är intressant (fast själv dricker jag inte ens vin)
  • varfördåför

nu har jag vinjettlåten som ringsignal på mobilen

• Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-31 11:57:52 följande:
    nu har jag vinjettlåten som ringsignal på mobilen
    Vilken? SoA? Oooh, det kanske man skulle skaffa Död