• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-29 13:36:40 följande:
    IUUUUUUU :''D
    Fast i det här skedet är jag redo att ta emot all hjälp jag kan få.
    "Hey Tig, got a horny cat over here, you busy?"
    Eller så ringer man helt enkelt och frågar om han är intresserad utav lite pussy Flört
    IUUUUUU'a inte my man! Skrikandes
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-29 13:36:40 följande:
    IUUUUUUU :''D
    Fast i det här skedet är jag redo att ta emot all hjälp jag kan få.
    "Hey Tig, got a horny cat over here, you busy?"
    Eller så ringer man helt enkelt och frågar om han är intresserad utav lite pussy Flört
    hahaha.. nasty :-P
  • varfördåför

försökte få en vän att börja se soa.. jag tror att hon var sugen..får se om hon får tid.. inte alla som kan slita sig från sitt lodsasliv och sätta sig i verkligheten och njuta av 3x13avsnitt pure njutning

• Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-29 19:29:23 följande:
    försökte få en vän att börja se soa.. jag tror att hon var sugen..får se om hon får tid.. inte alla som kan slita sig från sitt lodsasliv och sätta sig i verkligheten och njuta av 3x13avsnitt pure njutning
    Jag och min kompis som jag ser alla avsnitt tillsammans med försökte få en gemensam kompis att börja kolla, lånade ut boxen med s1 åt henne och vi trodde verkligen hon skulle bli hooked då hennes pojkvän hade motorcykel (inte HD men anyway)... Nej, tjejen gillade det inte det minsta och såg aldrig s1 till slut. Suck! Tungan ute
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-29 19:40:58 följande:
    Jag och min kompis som jag ser alla avsnitt tillsammans med försökte få en gemensam kompis att börja kolla, lånade ut boxen med s1 åt henne och vi trodde verkligen hon skulle bli hooked då hennes pojkvän hade motorcykel (inte HD men anyway)... Nej, tjejen gillade det inte det minsta och såg aldrig s1 till slut. Suck! Tungan ute
    jag och min vän har relativt samma smak (fast hon är lite inne på jax dock) så jag tror hon skulle kunna se det för männen
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-29 19:43:44 följande:
    jag och min vän har relativt samma smak (fast hon är lite inne på jax dock) så jag tror hon skulle kunna se det för männen
    Vi trodde ju hon skulle gilla det för vi har liknande smak, hon gillar True Blood också, men nehepp. Hon såg det inte ens för karlarna! Skrattande
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-29 19:53:03 följande:
    Vi trodde ju hon skulle gilla det för vi har liknande smak, hon gillar True Blood också, men nehepp. Hon såg det inte ens för karlarna! Skrattande
    min kompis gillar tro blood också av någon anledning men hon verkar ju gilla småkillarna bättre än mennen.. hon blev väl inte jätte eggad  då jag sa åt henne att googla chibs
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-29 19:58:09 följande:
    min kompis gillar tro blood också av någon anledning men hon verkar ju gilla småkillarna bättre än mennen.. hon blev väl inte jätte eggad  då jag sa åt henne att googla chibs
    Vad tråkig hon är Flört

Bläää, har haft lågtryckshuvudvärk hela dagen, det har regnat nonstop, och nu jävlar när man ska börja tänka på refrängen så småningom så kommer solen fram!
    Däremot har jag inte ätit nåt sött idag (i gengäld har jag inte motionerat heller) och dessutom kommit på att jag vill ha ett par MBT... Förvånad
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-29 20:02:12 följande:
    Vad tråkig hon är Flört

Bläää, har haft lågtryckshuvudvärk hela dagen, det har regnat nonstop, och nu jävlar när man ska börja tänka på refrängen så småningom så kommer solen fram!
    Däremot har jag inte ätit nåt sött idag (i gengäld har jag inte motionerat heller) och dessutom kommit på att jag vill ha ett par MBT... Förvånad
    jag har haft migrän så mannen har styrt min dag och ringt mig då och då och sagt "nu är klockan 13.45 nu måste du köra pojken på matchen, nu är klockan 16.30 nu måste ni åka till svägerskan.." för annars hade jag inte klarat dagen

vad är MBT?