• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-31 08:17:53 följande:
    Eddie-who? Har jag missat någon karaktär?
    irländarens son.. han som är tillsammans med sobells dotter
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-31 08:23:38 följande:
    irländarens son.. han som är tillsammans med sobells dotter
    Ahaaaaa. Javisst ja, han som blev skjuten? Minns inte ens hur han ser ut... så jag skulle nog inte ligga med honom. Cool
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-31 08:24:57 följande:
    Ahaaaaa. Javisst ja, han som blev skjuten? Minns inte ens hur han ser ut... så jag skulle nog inte ligga med honom. Cool
    "men halå, jag är eddie, irländarens son.. jag som slog fbi kvinna på snippan. Klart du vill ligga med mig!"
    och du
    "sorry, mins dig inte alls, du är helt blank för mig.. jag tar någon annan.. bara att välja och vraka bland de andra läckerbitarna!"
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-31 08:33:24 följande:
    "men halå, jag är eddie, irländarens son.. jag som slog fbi kvinna på snippan. Klart du vill ligga med mig!"
    och du
    "sorry, mins dig inte alls, du är helt blank för mig.. jag tar någon annan.. bara att välja och vraka bland de andra läckerbitarna!"
    JAAA. Precis så!
    Måste googla fram honom nu bara för det. 
  • Goonie

Hmm.. han var ju inte ful. Men för intetsägande för min smak Obestämd
    Blev lite kär på nytt i Mike Ness igår efter en intervju jag läste så nu får han vara med och trängas med SAMCRO. Men brevid honom är Jax en liten fjant. (as he should be) Förvånad

• varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-31 09:01:01 följande:
    Hmm.. han var ju inte ful. Men för intetsägande för min smak Obestämd
    Blev lite kär på nytt i Mike Ness igår efter en intervju jag läste så nu får han vara med och trängas med SAMCRO. Men brevid honom är Jax en liten fjant. (as he should be) Förvånad
    jag såg avsnitt 9 sesong 6 av dexter igår och blev också kär på nytt.. det är så sexigt med män som slåss för sina kvinnor och barn.. (slåss bokstavligt talat alltså)
  • varfördåför

dexter hade passat så himla bra i samcro btw.. då hade de aldrig blivit några lik i charming, han kan ju sina saker.. men det ahde blivit svårt för honom att häng apå gänget då de har mc:ar och han har en båt dock :-P

• Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-31 09:09:43 följande:
    jag såg avsnitt 9 sesong 6 av dexter igår och blev också kär på nytt.. det är så sexigt med män som slåss för sina kvinnor och barn.. (slåss bokstavligt talat alltså)
    Jag har ju inte kommit så långt haha. För mig är han bara en psykopat än så länge.
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-31 09:15:51 följande:
    Jag har ju inte kommit så långt haha. För mig är han bara en psykopat än så länge.
    ja tror jag skall se allt igen av den serien också.. tyckte ju som sagt bäst om honom i början han är ju en snäll psykopat, han följer ju koden
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-31 09:17:37 följande:
    ja tror jag skall se allt igen av den serien också.. tyckte ju som sagt bäst om honom i början han är ju en snäll psykopat, han följer ju koden
    Men han har ju inga känslor! Han anstränger sig ju för att bete sig "som man ska". Det är creepy!