• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • varfördåför
    kg8 skrev 2011-05-30 22:41:35 följande:
    Jag såg det igår och skrattade också högt i min ensamhet
    då är vi ju lika skumm ajag och du iaf som sitter och skrattar högt då vi är själva

ibland får de verkligen till dialogen. Måste se allt igen känner jag.. tror att tig är asrolig också egentligen men jag hatade ju honom ända till slutet av säsong tre så jag har inte lyssnat så noga på vad han ahr sagt
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-30 22:24:17 följande:
    haha.. det skall jag använda om någon av mc killarna gnäller över ungen.. "jag bokade en tid men det kom en kidnappning i vägen...!" och det spännande är att de kan godta den förklaringen
    Det dör tror jag är bästa excusen jag någonsin hört!
    Tänk om man skulle trolla lite i Känsliga rummet, påstå man är gravid i typ åttonde månaden med fyra potentiella pappor som alla är med i gäng och så hittar man på nåt om att man har taskig ekonomi osv, och då folk frågar vafan man inte gjort abort för så svarar man "jag var på väg men så blev jag kidnappad".

Det allra häftigaste vore annars om man varit med en Son, en Niner och en Mayan... och nån fjärde då, kanske typ en polis? Eller en FBI-agent? Eller en irländsk vapenhandlare?Skrattande
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-31 07:20:09 följande:
    Det dör tror jag är bästa excusen jag någonsin hört!
    Tänk om man skulle trolla lite i Känsliga rummet, påstå man är gravid i typ åttonde månaden med fyra potentiella pappor som alla är med i gäng och så hittar man på nåt om att man har taskig ekonomi osv, och då folk frågar vafan man inte gjort abort för så svarar man "jag var på väg men så blev jag kidnappad".

Det allra häftigaste vore annars om man varit med en Son, en Niner och en Mayan... och nån fjärde då, kanske typ en polis? Eller en FBI-agent? Eller en irländsk vapenhandlare?Skrattande
    haha.. jag hade ju tänkt att dte var fyra från samma gäng men det är klart att det var en son, en mayan, en 9ner och en nord (nard?) (vapenhandlaren och polisen var veckan efter, men det är klart att de ligger ju i riskgruppen de också, så de är nog 6 potetiella.. :-O  ganska spännande att se vems det är (fasen vad sugen jag blev på att trolla )
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-31 07:31:54 följande:
    haha.. jag hade ju tänkt att dte var fyra från samma gäng men det är klart att det var en son, en mayan, en 9ner och en nord (nard?) (vapenhandlaren och polisen var veckan efter, men det är klart att de ligger ju i riskgruppen de också, så de är nog 6 potetiella.. :-O  ganska spännande att se vems det är (fasen vad sugen jag blev på att trolla )
    Fyra från samma gäng är redan det ett skitbra upplägg. Men konflikterna skulle bli större om det var från fyra olika gäng samt typ polisen... och alla tjejen varit med känner verkligen att de måste skydda henne och "ta hem henne" till de sina. Som upplagt för gängkrig!
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-31 07:35:22 följande:
    Fyra från samma gäng är redan det ett skitbra upplägg. Men konflikterna skulle bli större om det var från fyra olika gäng samt typ polisen... och alla tjejen varit med känner verkligen att de måste skydda henne och "ta hem henne" till de sina. Som upplagt för gängkrig!
    och alla kvinnor i gängen känner att de hatar henne och vill klsa ögonen ur henne eller slå hennemed en skateboord i ansiktet

(tråden skulle nog bli borttagen för trollning gasnka fort )
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-31 07:38:29 följande:
    och alla kvinnor i gängen känner att de hatar henne och vill klsa ögonen ur henne eller slå hennemed en skateboord i ansiktet

(tråden skulle nog bli borttagen för trollning gasnka fort )
    Skateboard i ansiktet var det tuffaste jag sett sedan Sigourney Weaver spöade aliendrottningen i Aliens!
    Men gud, vilket krig det skulle bli! Gemma skulle väldigt snart luska reda på att tjejen hade varit med olika karlar från olika gäng och hon skulle vara merciless. Och tjejen själv skulle hoppas och be och böna att ungen föds med vit hy.
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-31 07:46:42 följande:
    Skateboard i ansiktet var det tuffaste jag sett sedan Sigourney Weaver spöade aliendrottningen i Aliens!
    Men gud, vilket krig det skulle bli! Gemma skulle väldigt snart luska reda på att tjejen hade varit med olika karlar från olika gäng och hon skulle vara merciless. Och tjejen själv skulle hoppas och be och böna att ungen föds med vit hy.
    ja, tänk att gå runt i niners med en mulatt bebis och själv vara vit och hatad av alla :-S ungen blir nog väl omhändertagen för de tar ju hand om de sina, men mamman skulle nog försvinna spårlöst..

eller tänk om det var juiceis fast alla tror att dte är en mayan unge.. då måste man åka med juice och den potetiella mayan pappantill en klinik och göra faderskapstest.. vad pratar man om i väntrummet tro?!
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-31 07:50:12 följande:
    eller tänk om det var juiceis fast alla tror att dte är en mayan unge.. då måste man åka med juice och den potetiella mayan pappantill en klinik och göra faderskapstest.. vad pratar man om i väntrummet tro?!
    *asg* Nej gud, så genant och fientligt det skulle vara!!! :'D Det här måste vi spinna vidare på!

Nej shit pommes, jag måste dra med farmor och handla... därefter arbete och därefter ska jag bort på kvällen, så jag återkommer imorgon tror jag!
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-31 07:55:29 följande:
    *asg* Nej gud, så genant och fientligt det skulle vara!!! :'D Det här måste vi spinna vidare på!

Nej shit pommes, jag måste dra med farmor och handla... därefter arbete och därefter ska jag bort på kvällen, så jag återkommer imorgon tror jag!
    imorgon TROR du? skall jag sitt ahär själv med min jobbiga graviditet.. tänk om det visar sig vara tvåäggstvillingar en med en 9ners och en med en nord.. de kommer ju att spöavarandra redan i livmoder :-P
  • Goonie
    kg8 skrev 2011-05-30 22:26:38 följande:
    Jo en mes men oj så fin, och en härlig irländsk dialekt usch vad jag är knäpp, jag som alltid gillat "bad boys" men i soa så är det half sack och Eddie som får igång mig (och självklart juice och dessutom happys röst )
    Eddie-who? Har jag missat någon karaktär?