• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Goonie

Hallå allihop. Jag har inte gett upp tråden, bara solat och badat en massa. Nu är det en vecka till USA-resan och jag sket till och med i att packa ner en mössa med vinterkläderna (vi flyttpackar ju också). Den ska ju med på resan Flört haha.

Förresten, Passionsfrukt, var i Finland bor du? (bara av nyfikenhet) 

• varfördåför
  • varfördåför

suck, skrev ett bra inlägg men det försvann :-P

vi hade första riktiga sommardagen igår, det är nackdelen med att bo i det vackra norr, det är så förbannat kallt

folk lär titta konstigt på dig då du står där i din mössa och kräver att bli fotad

och helt allvarligt så måste ni kolla serien game of thrones, serien är sådär men en av männen som är med är betydlit mer än sådär

sharetv.org/images/game_of_thrones/cast/large/khal_drogo.jpg

• Goonie
    varfördåför skrev 2011-06-07 08:53:14 följande:
    suck, skrev ett bra inlägg men det försvann :-P

vi hade första riktiga sommardagen igår, det är nackdelen med att bo i det vackra norr, det är så förbannat kallt

folk lär titta konstigt på dig då du står där i din mössa och kräver att bli fotad

och helt allvarligt så måste ni kolla serien game of thrones, serien är sådär men en av männen som är med är betydlit mer än sådär

sharetv.org/images/game_of_thrones/cast/large...
    Och vi har turen att bo några hundra meter från Ölandsbron Skål

Haha jag vet, men som jag skrivit tidigare har jag tänkt ta bilden typ i Death Valley eller någonstans mitt ute i öknen där det inte är så mycket folk. SAMCRO lär ju ha åkt där när de ska till Las Vegas-klubben. Eller jag kanske bara har fårr för mig att det finns nån kompis-klubb där?

Hörrödudu. Nu tycker jag du tar långt hår till en helt ny nivå. Det räckte alltså inte med Opies axel-page? Haha. 
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-06-07 10:29:59 följande:
    Och vi har turen att bo några hundra meter från Ölandsbron Skål

Haha jag vet, men som jag skrivit tidigare har jag tänkt ta bilden typ i Death Valley eller någonstans mitt ute i öknen där det inte är så mycket folk. SAMCRO lär ju ha åkt där när de ska till Las Vegas-klubben. Eller jag kanske bara har fårr för mig att det finns nån kompis-klubb där?

Hörrödudu. Nu tycker jag du tar långt hår till en helt ny nivå. Det räckte alltså inte med Opies axel-page? Haha. 
    skulle iof inte byta ort för all sol ni kan uppbringa där nere, men lite mer sommar hade varit skönt

jag är helt bortkommen då det gäller geografi, du skulle kunna åka till london och ta en bild och jag skulle inte fatta det

han ahr sådär långt hår för att han är obesegrad, då de blir besegrade så måste de skära av håret, men han äraldrig besegrad så håret är ett bevis på hur stridsduglig han är fast dte är ju inet håret jag vill ha utan kroppen (opie skulle förmodligen se liten och barnsligut bredvid den där mannen)
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-06-07 11:18:35 följande:
    skulle iof inte byta ort för all sol ni kan uppbringa där nere, men lite mer sommar hade varit skönt

jag är helt bortkommen då det gäller geografi, du skulle kunna åka till london och ta en bild och jag skulle inte fatta det

han ahr sådär långt hår för att han är obesegrad, då de blir besegrade så måste de skära av håret, men han äraldrig besegrad så håret är ett bevis på hur stridsduglig han är fast dte är ju inet håret jag vill ha utan kroppen (opie skulle förmodligen se liten och barnsligut bredvid den där mannen)
    Fyfan vad sexigt! Det där med obesegrad och klippa håret, alltså... själva gubben är väl lite evil? Blev inte en riktigt blek tjej bortgift med honom (har kikat lite på avsnittet men inte tittat på riktigt). Hmm... jag borde kanske ta mig tiden. Iofs är jag rädd för att fastna i en ny serie...
    Det är PISSVARMT här och jag hatar det. Totalt stillastående luft och typ femtusen grader varmt. Yh!
    Goonie skrev 2011-06-07 08:16:00 följande:
    Förresten, Passionsfrukt, var i Finland bor du? (bara av nyfikenhet) 
    Alltså jag vet inte om jag vill avslöja det för jag är livrädd för den finlandssvenska ankdammen (dvs alla känner alla, eller i varje fall känner någon alltid någon som känner alla). Är livrädd för att någon här ska lägga ihop två och två och utbrista JAMEN ÄR DET DUUUU och tvinga mig att minnas gamla tider eller nåt Obestämd
    Västra Finland, kan jag ju säga.
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-06-07 16:57:26 följande:
    Fyfan vad sexigt! Det där med obesegrad och klippa håret, alltså... själva gubben är väl lite evil? Blev inte en riktigt blek tjej bortgift med honom (har kikat lite på avsnittet men inte tittat på riktigt). Hmm... jag borde kanske ta mig tiden. Iofs är jag rädd för att fastna i en ny serie...
    Det är PISSVARMT här och jag hatar det. Totalt stillastående luft och typ femtusen grader varmt. Yh!Alltså jag vet inte om jag vill avslöja det för jag är livrädd för den finlandssvenska ankdammen (dvs alla känner alla, eller i varje fall känner någon alltid någon som känner alla). Är livrädd för att någon här ska lägga ihop två och två och utbrista JAMEN ÄR DET DUUUU och tvinga mig att minnas gamla tider eller nåt Obestämd
    Västra Finland, kan jag ju säga.
    en blek tjej blev bortgift med honom, och han är grymt evil, men de t gör inget för han har en till dimention och ett gott hjärta och älskar sin fru.. en god onding som är grymt sexig det har ju bara kommit åtta avsnitt av serien så det är ju inet så mycket att fastna i,  tror det kommer nya avsnitt varje måndag?! jag såg iaf åttonde idag

just nu har vi 23grader det ä'r varmaste dagen hitils (om man inte räknar påsken som var ännu varmare) men efter påsk har vi haft riktig höst här.

är ni med i soa gruppen på fejjan, man får endel snygga bilder därifrån ibland
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-06-07 19:38:18 följande:
    just nu har vi 23grader det ä'r varmaste dagen hitils (om man inte räknar påsken som var ännu varmare) men efter påsk har vi haft riktig höst här.
    28 grader här. Tror jag ska gå och lägga mig på köksgolvet en stund, det är svalaste platsen i lägenheten...

Jag är så jävla smart att jag precis var ute och joggade! Blev uppäten av mygg samt dog av värmeslag. Verkligen smart.
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-06-07 20:45:26 följande:
    28 grader här. Tror jag ska gå och lägga mig på köksgolvet en stund, det är svalaste platsen i lägenheten...

Jag är så jävla smart att jag precis var ute och joggade! Blev uppäten av mygg samt dog av värmeslag. Verkligen smart.
    vihar varit på grillkväll på dagis, det har varit sol hela dagen med presis då vi kom dit och startade grillarna så kom värdens åskrägn och efter bara någon minut så såg det ut som att vi hade duschat allihopa tur att det blev sol igen ganska fort
  • Goonie

Måste bara skriva av mig lite. Är ju fortfarande kvar på säsong tre och kollar och GAAAAAH vad iriterad jag blir på att allt ansvar läggs på Tara och inte på Jax när det gäller deras förhållande. När Gemma får reda på att Tara är gravid men att Jax varit otrogen så är det "nemen han är så förvirrad, hang in there, han skulle inte göra så om han visste att du var gravid bla bla bla." Vad är det för jävla inställning? Att hon ska hänga kvar vid honom medan han får göra vad fan han vill PLUS att han stöter bort henne. Nu fick jag spy ur mig lite Kräks Och, nej jag har inte kommit så långt på säsongen hehe.