• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-30 21:11:15 följande:
    Half.sacks tjej har ju hunnit med tre stycken så. Clay, half-sack och en av irländarna. så nog går det
    jag menar det
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-30 21:05:00 följande:
    har du inte sett SoA de delar ju hejvilt på sina kvinnor,i nga problem att hinna fyra på samma kväll om man ligger i och håller sig framme
    Jamen inte så tätt inpå varandra at tman inte skulle veta vem som är fadern... och speciellt "seriösa" förhållanden kan det ju inte heller vara frågan om.
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-30 21:14:08 följande:
    Jamen inte så tätt inpå varandra at tman inte skulle veta vem som är fadern... och speciellt "seriösa" förhållanden kan det ju inte heller vara frågan om.
    nää.. det var samma kväll så jagvet inte ens om man kan kalla det för oseriösa förhållanden, det är nog inga förhållanden alls.. hmm.. vet inte ens om en av dem är medveten om vad han gjorde :-P
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-30 21:17:30 följande:
    nää.. det var samma kväll så jagvet inte ens om man kan kalla det för oseriösa förhållanden, det är nog inga förhållanden alls.. hmm.. vet inte ens om en av dem är medveten om vad han gjorde :-P
    Ajajaj...
    Jaa-du, det är väl bara abort som gäller? För du kan ju inte bara tvinga på någon av de där killarna en baby.
  • Bordeaux
    Passionsfrukt skrev 2011-05-30 21:23:08 följande:
    Ajajaj...
    Jaa-du, det är väl bara abort som gäller? För du kan ju inte bara tvinga på någon av de där killarna en baby.
    Är inte abort mer eller mindre olagligt i USA, kanske inte olagligt men att man bör smyga med det som Tara och Opies porrbrud gjorde.
  • Passionsfrukt
    Bordeaux skrev 2011-05-30 21:30:32 följande:
    Är inte abort mer eller mindre olagligt i USA, kanske inte olagligt men att man bör smyga med det som Tara och Opies porrbrud gjorde.
    Det beror väl på vilken delstat man bor i. Men jo, det kan vara lite sådär hysch-hysch om det. Men det är väl bara att gå anonymt till någon klinik som Tara och porrbruden och fixa det. Ingen behöver veta!
    Om varfördåför ändå vill behålla barnet... jaa, det är väl inte att rekommendera, men spännande blir det säkert! Skrattande
  • kg8

Jag måste bara få göra ett litet instick i eran spännande diskussion (jag tycker att man behåller ungen och så hoppas man på att den är lik någon senare, typ oerhört tätsittande ögon eller grymt bred käke eller liknande )

Hur som helst ville jag bara tillägga att jag kikat igenom s1 och är på s2 nu igen och inser att jag nog är lite kär i irländarens pojk, Eddie eller vad heter han?

Jag gillar bara småpojkarna i denna serien märker jag  

• xXMaLoXx
    Passionsfrukt skrev 2011-05-30 21:35:15 följande:
    Det beror väl på vilken delstat man bor i. Men jo, det kan vara lite sådär hysch-hysch om det. Men det är väl bara att gå anonymt till någon klinik som Tara och porrbruden och fixa det. Ingen behöver veta!
    Om varfördåför ändå vill behålla barnet... jaa, det är väl inte att rekommendera, men spännande blir det säkert! Skrattande
    Fast Tara gjorde väl aldrig aborten? Hon hann väl bara boka tiden, eller menar ni att jag missat nåt??!?!?
    www.hecate.se Theo 100111 <3
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-30 21:30:32 följande:
    abort kommer inte på fråga abort är MORD!!!!
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-30 21:23:08 följande:
    Ajajaj...
    jag anser att dte är killarnas ansvar att skydda sig, vi inte DE ha en unge så får DE setill att inte göra någon på smällen. SÅdet så!!