• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-06-13 15:47:31 följande:
    Haha, jag har läst de tre första böckerna i den serien, det var.... intressant
    Goonie skrev 2011-06-13 15:14:08 följande:
    Nej hörrni nu börjar det dra ihop sig. Åker till Örebro i morgon och USA i övermorrn. Min mini-aktivitet här i tråden kommer kanske minska en aning. Nu måste jag gå och packa ner mössan i väskan!
    Holy fucking shit. Du ska ha en jättebra resa och du vet ju sedan hur det är med det där fotot... vi vill alla ha det i inboxen senast ett dygn efter att du landat i Svea igen!
    Tackar tackar, ja det ska jag. Och jag lovar att tänka på er en gång om dan haha.
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-06-13 16:06:32 följande:
    Haha jag vet, too much reality. Inboxar bloggadressen när bildbeviset är uppe. Flört
    också måste det ju vara på en platts som jag känner igen.. typ bredvid charming skylten vore coolt annars kan du ju luras

hoppas att resan blir trevlig
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-06-13 16:08:04 följande:
    också måste det ju vara på en platts som jag känner igen.. typ bredvid charming skylten vore coolt annars kan du ju luras

hoppas att resan blir trevlig
    Men stan finns ju inte! Då måste jag ju smyga mig in på inspelningsområdet och hitta nån fuskskylt. Haha, förresten, vem skulle anstränga sig så för att luras att man står i mössa i Kalifornien? Hahahaha.
  • Passionsfrukt
    Goonie skrev 2011-06-13 18:07:11 följande:
    Men stan finns ju inte! Då måste jag ju smyga mig in på inspelningsområdet och hitta nån fuskskylt. Haha, förresten, vem skulle anstränga sig så för att luras att man står i mössa i Kalifornien? Hahahaha.
    Skrattande
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-06-13 18:07:11 följande:
    klart man måste anstränga sig ju
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-06-14 19:45:01 följande:
    Oj! Han var jättebra i Deadwood.
    Och att Danny Trejo är med är ju bara på plussidan, det med. Han är grym Skrattande
    ja ahr aldrig sett han förr. men han spg spännande ut
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-06-14 19:53:30 följande:
    ja ahr aldrig sett han förr. men han spg spännande ut
    Trejo får alltid spela bad guys. Och han gör det bra!
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-06-14 20:12:57 följande:
    Trejo får alltid spela bad guys. Och han gör det bra!
    beskrivningen av rollen lät spännande också, blir säkert en sådan man hatar..