• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-06-21 20:35:42 följande:
    True Blood från och med måndag! Skrattande
    SOM jag läääängtar!!!!!!!!!! gahhhhhhh Cool
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-06-21 22:07:41 följande:
    Hej på er föresten
    hej, hade gett upp om dig ju :-P
  • varfördåför

soafanatic.com/2011/06/22/soa-behind-the-scenes-video/

såg detta klipp med dottern (tvåår) jag hörde inte vad de sa för hon skrek pappahelatiden och pekade och tjöt.. vet dock inte om hon menade bobby eller opie, goggla dem båda men hon reagerar lika på båda två..hade ju velat att det bara var oipe som var pappa, men uppenbarligen är alla stora män med skägg pappa

• Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-06-22 15:49:57 följande:
    soafanatic.com/2011/06/22/soa-behind-the-scen.../

såg detta klipp med dottern (tvåår) jag hörde inte vad de sa för hon skrek pappahelatiden och pekade och tjöt.. vet dock inte om hon menade bobby eller opie, goggla dem båda men hon reagerar lika på båda två..hade ju velat att det bara var oipe som var pappa, men uppenbarligen är alla stora män med skägg pappa
    Naaaw... pappa är på teve Va gulligt. Men tänk va förvirrad hon blir då pappa är hemma och samtidigt på teve! Holy shit-moment!
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-06-23 07:41:15 följande:
    Naaaw... pappa är på teve Va gulligt. Men tänk va förvirrad hon blir då pappa är hemma och samtidigt på teve! Holy shit-moment!
    men pappa var ju på tv två ggr samtidigto ch det bekom henne inte alls hon verkar dock anse att hennes pappa är gud, så inget han gör kan förvåna henne tror jag :-P
  • Goonie

ÅÅÅH vilken härlig kvalitet det blev när man laddade upp bilden! Men bara så ni vet, jag håller vad jag lovar Flört MED mössa OCH hoodie (typ) i Death Valley, 40 grader varmt. Nu har halva resan gått men jag verkar inte ha missat för mycket i tråden... haha. Hej hej så länge!

• HäckHäxan
    Goonie skrev 2011-06-27 02:43:48 följande:
    ÅÅÅH vilken härlig kvalitet det blev när man laddade upp bilden! Men bara så ni vet, jag håller vad jag lovar Flört MED mössa OCH hoodie (typ) i Death Valley, 40 grader varmt. Nu har halva resan gått men jag verkar inte ha missat för mycket i tråden... haha. Hej hej så länge!

Wunderbart och stort tack!!!!!! Njut som tusan nu Hjärta

Skål
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Passionsfrukt

Oh yeah! Tuffast i dalen!!!
    Tack för den! Skrattande

Och idag kommer då första avsnittet i s4 av True Blood, håller på tar ner det nu och ska kolla ikväll med en kompis. Yay!
  • varfördåför

och en likadan mössa som hans har du hittat dessutom känns det som att dte är en look du skulle kunna gå runt i dagligen där eller?

såg en teaser för s4 av soa igår.. den var bara 6sec lång, men dte verkar spännande