• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • xXMaLoXx
    varfördåför skrev 2011-06-14 20:22:34 följande:
    beskrivningen av rollen lät spännande också, blir säkert en sådan man hatar..
    En sån som man älskar att hata :D
    www.hecate.se Theo 100111 <3
  • varfördåför
    xXMaLoXx skrev 2011-06-14 21:01:12 följande:
    En sån som man älskar att hata :D
    mm.. hoppasd det.. den där kvinnan de sköt, hatade jag att hata dock, hoppas denna rollen blir bättre
  • varfördåför
    Marsch skrev 2011-06-21 19:47:17 följande:
    Säsong 4 kommer bli übergrym i alla kategorier. Inte långt kvar nu.
    nää.. snart dags.. bara en lång kall sommar mellan
  • varfördåför

näääää.. sluta :-P

jag ahr ju fyllt tommrummet med game of throns, men sista avsnittet var ju idag.. tur att jag har 10säsonger criminal mindes på datorn

• Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-06-21 20:39:36 följande:
    näääää.. sluta :-P

jag ahr ju fyllt tommrummet med game of throns, men sista avsnittet var ju idag.. tur att jag har 10säsonger criminal mindes på datorn
    Jag såg sista United States of Tara idag och blev så sent som imorse trackad av en kompis som tyckte att jag måste se Game of Thrones... så jag blir väl tvungen snart... men först tar jag midsommar! Glad Jobbar ännu imorgon, sedan ledig. På torsdag morgon tar jag lillkissen till veterinären, hon ska snipp-snippas, sedan gäller det att vakta henne resten av helgen då hon helt säkert kommer att vilja åla sig ur kroppsstrumpan...
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-06-21 20:43:57 följande:
    Jag såg sista United States of Tara idag och blev så sent som imorse trackad av en kompis som tyckte att jag måste se Game of Thrones... så jag blir väl tvungen snart... men först tar jag midsommar! Glad Jobbar ännu imorgon, sedan ledig. På torsdag morgon tar jag lillkissen till veterinären, hon ska snipp-snippas, sedan gäller det att vakta henne resten av helgen då hon helt säkert kommer att vilja åla sig ur kroppsstrumpan...
    min kisse fick en tratt i typ fyra timmar sedan behövdes inget mer.

du måste se games, iaf för att få se khal drogo
  • HäckHäxan
    Marsch skrev 2011-06-21 19:47:17 följande:
    Säsong 4 kommer bli übergrym i alla kategorier. Inte långt kvar nu.
    Vill ju nu!!!!
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!