• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • varfördåför
    kg8 skrev 2011-08-16 22:54:04 följande:
    Tills den börjar sändas i USA?
    jo
  • varfördåför

Oooo, så spännande snart får vi sitta här och "prata" igen

• Passionsfrukt

Idag om en vecka sitter jag och tankar ner nya avnsittet Tungan ute
    En sak har jag funderat över... förra säsongen slutade ju liksom utan någon egentlig cliffhanger, så jag suktar inte efter nya avsnittet för att se vad som händer, utan mer bara för att det ska bli roligt att återse alla karaktärer. Fattar ni vad jag försöker säga? Dom kommer ju liksom att börja allt "från början" då allt med FBI-bruden, kidnappade ungen och Irland redde ut sig i sista avsnittet i förra säsongen...

• varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-08-30 08:02:43 följande:
    Idag om en vecka sitter jag och tankar ner nya avnsittet Tungan ute
    En sak har jag funderat över... förra säsongen slutade ju liksom utan någon egentlig cliffhanger, så jag suktar inte efter nya avsnittet för att se vad som händer, utan mer bara för att det ska bli roligt att återse alla karaktärer. Fattar ni vad jag försöker säga? Dom kommer ju liksom att börja allt "från början" då allt med FBI-bruden, kidnappade ungen och Irland redde ut sig i sista avsnittet i förra säsongen...
    ja, lite så är det nog, men det verkar iaf ha hänt saker i fängelset, såg en bit ur första avsnittet(?!) då det verkade som jax fått lite spö.. undrar oim de inriktar sig mer på klubbens angelägenheter nu, typ jax och clay?!
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-08-30 09:06:16 följande:
    ja, lite så är det nog, men det verkar iaf ha hänt saker i fängelset, såg en bit ur första avsnittet(?!) då det verkade som jax fått lite spö.. undrar oim de inriktar sig mer på klubbens angelägenheter nu, typ jax och clay?!
    Då kanske han blir lite mer manlig. Jag gillar iof Jax men ibland är han bra barnslig.

De hade kanske bara tänkt att göra 3 säsonger och bestämde sig i sista stund för en 4e eller så.
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-08-30 09:06:16 följande:
    Håhåå! Tja, det är klart dom kommer att hitta på en massa nya stuff, Tara kommer väl att ploppa ut sin unge vid nåt tillfälle också... jag har själv inte kollat några previews eller nåt, vill hellre ta det som det kommer, all surprises intact :)
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-08-30 09:09:08 följande:
    Då kanske han blir lite mer manlig. Jag gillar iof Jax men ibland är han bra barnslig.

De hade kanske bara tänkt att göra 3 säsonger och bestämde sig i sista stund för en 4e eller så.
    de lanserade ju fjärde innan tredje var slut tror jag så det var nog ändå tänkt att dte skulle bli fler?! fast jag vet inte, tredje kanske var skriven som sista ändå.

Jag håller med om att jag är bra barnslig, jag gillar ju somsagt männen i serien
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-08-30 09:12:53 följande:
    Håhåå! Tja, det är klart dom kommer att hitta på en massa nya stuff, Tara kommer väl att ploppa ut sin unge vid nåt tillfälle också... jag har själv inte kollat några previews eller nåt, vill hellre ta det som det kommer, all surprises intact :)
    vet inte om du tycker att det är spoil nu men tara var ju gravid då han åkte in och de satt väl i 13månader?! eller något sådant *säger inget mer*