• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • varfördåför
    Kia o busan skrev 2011-09-01 11:15:44 följande:
    Nu är det äntligen snart dags
    tisdag va? undrar om man kan få ner det redan tisdag natt...
  • varfördåför

Just 4 more days until Sons of Anarchy premier! We have the long weekend and then it will be show time. How awesome that the first episode is 90 minutes.

• Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-09-01 11:17:50 följande:
    tisdag va? undrar om man kan få ner det redan tisdag natt...
    Inte nödvändigtvis... ska vi säga showen kommer på tv i USA klockan 21-22. Då är klockan typ sju på morgon eller nåt hos oss. Så tar det ju nån timme innan det kommer på internet också. Oftast brukar avsnitten vara online kring åtta på morgonen - tror jag! Helt säker är jag inte men jag tycker mig ha anat ett visst mönster med andra shower jag tankar ner.
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-09-03 07:16:36 följande:
    Inte nödvändigtvis... ska vi säga showen kommer på tv i USA klockan 21-22. Då är klockan typ sju på morgon eller nåt hos oss. Så tar det ju nån timme innan det kommer på internet också. Oftast brukar avsnitten vara online kring åtta på morgonen - tror jag! Helt säker är jag inte men jag tycker mig ha anat ett visst mönster med andra shower jag tankar ner.
    har för mig att de säger att den börjar vid 20.00.. mm.. men det stämmer ju.. fast games of thrones hade jag altid dagen efter, det gick på måndag kväll i staterna och jag såg det då jag vaknade på tisdag morgon..

aja, den kommer ju iaf

det har kommit ut ett nytt klipp på fb också där de lämnar fängelset..
  • Passionsfrukt

För alla Ron Perlman-lovers kan jag tipsa om nya Conan-filmen som rullar på bio nu. Han är med i början, spelar Conans pappa, gör ett skitbra jobb och är en såndär karlakarl som han även är i SoA. Överlag väldigt bra film tyckte jag. Alla karlar var väldigt macho, precis som i SoA Flört

• varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-09-03 21:50:16 följande:
    För alla Ron Perlman-lovers kan jag tipsa om nya Conan-filmen som rullar på bio nu. Han är med i början, spelar Conans pappa, gör ett skitbra jobb och är en såndär karlakarl som han även är i SoA. Överlag väldigt bra film tyckte jag. Alla karlar var väldigt macho, precis som i SoA Flört
    den vill jag se för att jag är kär i nya conan *dreglar*
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-09-03 22:48:04 följande:
    den vill jag se för att jag är kär i nya conan *dreglar*
    Han är faktiskt väldigt snygg, men ack vilken mansgris (i filmen alltså). Snygg som Khal Drogo i GoT var han också!
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-09-03 23:22:42 följande:
    Han är faktiskt väldigt snygg, men ack vilken mansgris (i filmen alltså). Snygg som Khal Drogo i GoT var han också!
    mm.. dte är ju egentligen khal drogo jag är kär i men, conan får duga då jag inte får se khal mer