Du måste logga in för att svara i en tråd.

• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • trollkarl

Det e nåt med henne som gör mig totalt "bananas"!

• varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-20 18:42:23 följande:
    Det e nåt med henne som gör mig totalt "bananas"!
    jag tycker ju faktiskt att dte är konstigt att de inte lyckats hitta en enda sexig kvinna till serien då de har så många snygga karlar Donna var den enda "snygga" kvinnan i serien, men så sköt dom henne.. väldigt onödigt..
  • trollkarl

Donna kontra slynan med knäckt näsa så slynan any day of the week! Men så e jag porrskadad me

• varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-20 19:44:25 följande:
    Donna kontra slynan med knäckt näsa så slynan any day of the week! Men så e jag porrskadad me
    och jag vill ha mina kvinnor som kvinnor (med former) så slynan går bort, och så även opies nya fru..
  • trollkarl

@ varför

Slynan har former till skillnad från opies nya fru.. Dock var det nedrans illa det han gjorde.

• varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-20 19:57:58 följande:
    @ varför

Slynan har former till skillnad från opies nya fru.. Dock var det nedrans illa det han gjorde.
    ok, jo lite former har hon, men inte nog :-P

jag ligger två avsitt efter så har han gjortmer än varit otrogen är är jag lyckligt ovetande om det ännu
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-20 20:20:02 följande:
    @ varför

Oops, spoilervarning
    snart har jag avsnitt sex..
  • trollkarl

@ varför

Snart? Det e ju det första man gör på morgonen ju!!
    Jag drar den i min iphone med torrentprog redan på morgonen i sängen till morgonkaffet