• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-11-01 20:23:29 följande:
    Hon kommer att vara borta i två avsnitt eller så, sedan kommer hon tillbaka. Tror jag Glad
    jag tror de skickarbort henne nu för att slippa ha med henne, det kommer att hönda så mycket med charming och klubben att hon bara blir ett nödvändigt ont..
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-01 20:31:42 följande:
    jag tror de skickarbort henne nu för att slippa ha med henne, det kommer att hönda så mycket med charming och klubben att hon bara blir ett nödvändigt ont..
    Jax kommer att skicka henne och ungarna i säkerhet men hon kommer att komma tillbaka snart för dom kan typ inte leva utan varandra. Eller så kommer dom aldrig så långt att hon hinner åka för en massa annat shit goes down och det visar sig att det är säkrare att stanna.

Tara är förövrigt fan aldrig på jobbet! Hon ses hela tiden åka hemifrån till jobbet men så blir hon alltid kallad att lappa ihop nån SAMCRO-medlem och därefter är hon helt plötsligt nånstans med ungarna osv. Har hon ens jobbet kvar? Hon är fanimig aldrig där!
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-11-01 20:46:31 följande:
    Jax kommer att skicka henne och ungarna i säkerhet men hon kommer att komma tillbaka snart för dom kan typ inte leva utan varandra. Eller så kommer dom aldrig så långt att hon hinner åka för en massa annat shit goes down och det visar sig att det är säkrare att stanna.

Tara är förövrigt fan aldrig på jobbet! Hon ses hela tiden åka hemifrån till jobbet men så blir hon alltid kallad att lappa ihop nån SAMCRO-medlem och därefter är hon helt plötsligt nånstans med ungarna osv. Har hon ens jobbet kvar? Hon är fanimig aldrig där!
    nu har hon ju inget iaf.. nu är hon avstängd
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-01 20:49:34 följande:
    nu har hon ju inget iaf.. nu är hon avstängd
    Nej just det. Men hon har ju nog jobbet kvar ändå eller hur? Hon är bara tillfälligt avstängd pga hotet... Tja, hon har ju tid att springa runt i urringat och plocka ut kulor ur klubbmedlemmarna då...
  • varfördåför

donna är med i house...

• Lily of the Hollow
    Passionsfrukt skrev 2011-11-01 19:06:31 följande:
    Ja blir det nåt löjligt antiklimaxavsnitt så blir jag förbannad! Senaste The Walking Dead var ett sånt, bara en massa blablabla rädda vår son blablabla we must have the medical equipment now blablabla halva gänget hänger vid motorvägen. GET ON WITH IT!
    Ellerhur!
    Det innan sista var det iaf spännande slut på, nu har det i princip bara handlat om ungen.. Håller med dig. Get on with it!

Ikväll blir det SoA när sambo kommer hem från jobbet. Spännande spännande =) 
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-01 21:07:00 följande:
    donna är med i house...
    Var tvungen att kolla upp... jo i ett avsnitt. Många halvkända skådisar spelar förr eller senare patient i House, hon som spelar Tara i True Blood var patient i sista avsnittet på typ säsong 7 Glad
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-11-01 21:13:48 följande:
    Var tvungen att kolla upp... jo i ett avsnitt. Många halvkända skådisar spelar förr eller senare patient i House, hon som spelar Tara i True Blood var patient i sista avsnittet på typ säsong 7 Glad
    men hon är med ikväll, som fru åt en patient
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-01 21:35:19 följande:
    men hon är med ikväll, som fru åt en patient
    Du ser från TV4 eller vem som nu sänder i Sverige? Jag kollade nyaste avsnittet från USA igår, jag minns inte längre vad som händer i de äldre säsongerna...