• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Kia o busan

Jag kommer inte heller att kunna se det innan kvällen då dottern ska till tandläkaren på fm sen är det full rulle tills mannen kommer hem men då smiter jag upp och tittar.......... längtar
    Tack att jag får spoila hihihi 

mina älskade barn Leia 05 och Rasmus 09
  • varfördåför

ja, house ikväll är ju lite tidsfördriv iaf..

hoppas att det inte blir ett antiklimax bara, det är ju så spännande nu (inte i house då utan i SoA)

• Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-01 12:13:14 följande:
    ja, house ikväll är ju lite tidsfördriv iaf..

hoppas att det inte blir ett antiklimax bara, det är ju så spännande nu (inte i house då utan i SoA)
    Ja blir det nåt löjligt antiklimaxavsnitt så blir jag förbannad! Senaste The Walking Dead var ett sånt, bara en massa blablabla rädda vår son blablabla we must have the medical equipment now blablabla halva gänget hänger vid motorvägen. GET ON WITH IT!
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-11-01 19:06:31 följande:
    Ja blir det nåt löjligt antiklimaxavsnitt så blir jag förbannad! Senaste The Walking Dead var ett sånt, bara en massa blablabla rädda vår son blablabla we must have the medical equipment now blablabla halva gänget hänger vid motorvägen. GET ON WITH IT!
    hahahaha... ja så får det inte bli.. typ hela avsmnittet försöker de rädda piney :-P
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-01 19:41:13 följande:
    hahahaha... ja så får det inte bli.. typ hela avsmnittet försöker de rädda piney :-P
    Gaaah!
    Fast de har haft himla bra tempo denhär säsongen tycker jag (förutom i början), det har hänt nåt nytt i varje avsnitt. Man tycker alltså att det skulle fortsätta i samma tempo.
  • varfördåför

undrar hur opie kommer att reagera... blir nog mer synd om honom nu också.. och jax om tara åker också juice då... känns som det blir lite lågstämning i fortsättningen

• Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-01 20:11:36 följande:
    undrar hur opie kommer att reagera... blir nog mer synd om honom nu också.. och jax om tara åker också juice då... känns som det blir lite lågstämning i fortsättningen
    Jag tror de kommer att veta att det var Clay som gjorde't... och då blir nog Opie förbannad. Clay har ju haft kål på hans fru och pappa då. Men Tara tror jag inte dom hinner få kål på, det skulle förstöra alltför mycket. Hon är ju dessutom en huvudperson och ett sexobjekt i serien, dom kan inte skriva ut henne.
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-11-01 20:15:13 följande:
    Jag tror de kommer att veta att det var Clay som gjorde't... och då blir nog Opie förbannad. Clay har ju haft kål på hans fru och pappa då. Men Tara tror jag inte dom hinner få kål på, det skulle förstöra alltför mycket. Hon är ju dessutom en huvudperson och ett sexobjekt i serien, dom kan inte skriva ut henne.
    men hon skaulle ju dra med ungarna.. så hon kommer ändå inte tat vara i stan menar jag
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-01 20:17:03 följande:
    men hon skaulle ju dra med ungarna.. så hon kommer ändå inte tat vara i stan menar jag
    Hon kommer att vara borta i två avsnitt eller så, sedan kommer hon tillbaka. Tror jag Glad