• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • varfördåför

tror ni överanalyserar lite allihopa nu.. jag tror inet att juice blir dödad och ja tror inte att det blir problem med jax och opie..

Jag tror detta leder till att de fixar poliserna. det är jku dit det måste leda.. har dom ihjäl halva klubben nu så blir nästa säsong väldigt tunn

• Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-31 21:41:26 följande:
    tror ni överanalyserar lite allihopa nu.. jag tror inet att juice blir dödad och ja tror inte att det blir problem med jax och opie..

Jag tror detta leder till att de fixar poliserna. det är jku dit det måste leda.. har dom ihjäl halva klubben nu så blir nästa säsong väldigt tunn
    jag tror inte Opie och Jax får några problem men däremot tror jag Juice ligger ganska illa till, delvis för att jag är övertygad om att Clay tappat greppet totalt.
    Imorgonimorgonimorgon får vi se!!!
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-11-01 07:57:08 följande:
    jag tror inte Opie och Jax får några problem men däremot tror jag Juice ligger ganska illa till, delvis för att jag är övertygad om att Clay tappat greppet totalt.
    Imorgonimorgonimorgon får vi se!!!
    kommer inte vå¨ga läsa här innan jag fått mitt avsnitt.. käns som att folk kommer att vara för exalterade för att kunna vara tysta
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-01 08:14:20 följande:
    kommer inte vå¨ga läsa här innan jag fått mitt avsnitt.. käns som att folk kommer att vara för exalterade för att kunna vara tysta
    Jag ska försöka hålla tyst När kommer du att få avsnittet?
  • varfördåför

beror på när någon har tid att skicka det :-P men jag hoppas på att få det redan i mårgon afton..

• Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-01 08:27:25 följande:
    beror på när någon har tid att skicka det :-P men jag hoppas på att få det redan i mårgon afton..
    Jag ser det först på kvällen också så förhoppningsvis är vi någorlunda simultant uppdaterade Flört
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-11-01 08:28:18 följande:
    Jag ser det först på kvällen också så förhoppningsvis är vi någorlunda simultant uppdaterade Flört
    haha.. låter bra tror jag skall läggatill att detta är en spoil-tråd så får man göra som man vill om man läser eller väntar till man sett, så får de som sett prata fritt
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-01 08:50:57 följande:
    haha.. låter bra tror jag skall läggatill att detta är en spoil-tråd så får man göra som man vill om man läser eller väntar till man sett, så får de som sett prata fritt
    Jo det var bra, så är folk förvarnade
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-11-01 09:04:14 följande:
    Jo det var bra, så är folk förvarnade
    nog för att folk brukar skumma ts och missa viss info men jag har ju varnat nu iaf
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-01 09:05:17 följande:
    nog för att folk brukar skumma ts och missa viss info men jag har ju varnat nu iaf
    Men hur ska man kunna vänta tills imorgon? Har nytt avsnitt av House att fördriva 40min ikväll med, men det är ett dåligt substitut... dessutom har House blivit lite tjatigt nu...